Η αρχή του βίντεο δεν σε προδιαθέτει καθόλου για ό,τι θα ακολουθήσει. Μια κοπέλα παίρνει street food και ετοιμάζεται να βγει στο δρόμο. «Είσαι σίγουρη ότι θέλεις το πάρεις στο χέρι;» τη ρωτάει ο μαγαζάτορας, αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα πιάσει βροχή.

Εκείνη βγαίνει χαμογελαστή και ανέμελη, και παραμένει έτσι ακόμα κι όταν αρχίζει να ρίχνει όχι βροχή αλλά χαλάζι. Ή μάλλον κομμάτια πάγου, τα οποία όλο και μεγαλώνουν! Η κοπέλα όμως παραμένει απτόητη. Αυτή και η παρέα της, αντί να φοβηθούν, συνεχίζουν να κινούνται και να τα αποφεύγουν με χορευτικές κινήσεις.

Κάπου εκεί αρχίζει να ακούγεται μια πειραγμένη εκδοχή του «Singing in the Rain», από την ομότιτλη ταινία της δεκαετίας του ’50 με το θρυλικό χορευτικό του Τζιν Κέλι στη βροχή. Όλα αυτά, στο νέο διαφημιστικό του οίκου Burberry, ενόψει της εορταστικής περιόδου.

Ένα διαφημιστικό χωρίς στολίδια και χριστουγεννιάτικα κλισέ, που όμως ταιριάζει γάντι στην εποχή που ζούμε. Βλέποντάς το, απορείς πραγματικά πώς γυρίστηκε και δεν μπορείς να ξεκολλήσεις τα μάτια σου από την οθόνη!

«Η ιδέα για το φιλμ ήρθε καθώς ψάχναμε στην ιστορία του οίκου Burberry», λένε οι Megaforce, η δημιουργική τετράδα που υπογράφει τη σκηνοθεσία. «Ο ιδρυτής, Τόμας Μπέρμπερι, είχε δημιουργήσει πρωτοποριακά αδιάβροχα ρούχα τα οποία φορούσαν οι εξερευνητές στους πόλους της Γης, κι αυτό μας έδωσε την ιδέα για μια ιστορία στην οποία οι χαρακτήρες αψηφούν με άνεση τα στοιχεία της φύσης».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η Μαίρη Κατράντζου για πρώτη φορά στην ελληνική τηλεόραση!

«Η εμβληματική σκηνή από το “Χορεύοντας στη βροχή” ήρθε στο μυαλό μας και θελήσαμε να κάνουμε με νέα εκδοχή που να εκφράζει την εποχή μας. Αυτή η χρονιά ήταν πολύ δύσκολη για όλους μας, οπότε θελήσαμε να το πάμε στην υπερβολή και μετατρέψαμε τη βροχή σε κομμάτια πάγου. Επίσης, αλλάξαμε την υπόθεση από έναν ήρωα σε μια παρέα φίλων, γιατί όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με αντιξοότητες, είναι καλύτερα να τις αντιμετωπίζουμε παρέα».

Δείτε, επίσης, τη σχετική σκηνή από την ταινία «Singing in the Rain»: