Ο Ράιαν Μέρφι «υπογράφει» το τηλεοπτικό πρίκουελ της ταινίας «Στη Φωλιά του Κούκου», με την Σάρα Πόλσον στον ρόλο της νοσοκόμας Ράτσεντ και δημιουργεί μία υπέροχη μόδα.
Η κλασική ταινία «Στη Φωλιά του Κούκου», του Μίλος Φόρμαν, που έχει βραβευθεί με 5 Όσκαρ και χάρισε στον Τζακ Νίκολσον το πρώτο του Όσκαρ για την ερμηνεία του ως Μακ Μέρφι- ο «αριστουργηματικός» φυλακισμένος που μεταφέρεται σε ψυχιατρείο και συγκρούεται με τη διεύθυνση αποκτά ένα καλογυρισμένο- όπως λέγεται, πρίκουελ με την υπογραφή του Ράιν Μέρφι. .
Ο άνθρωπος που στάθηκε απέναντι στον Νίκολσον και συγκρούστηκε μαζί του κινηματογραφικά είναι δαιμόνια νοσοκόμα Ράτσετ, την οποία ερμηνεύει η Λουίζ Φλέτσερ, κερδίζοντας επίσης το πρώτο της Όσκαρ για τη συγκεκριμένη ερμηνεία.
Έχουν περάσει 45 χρόνια από την κυκλοφορία της ταινίας και ο παραγωγός Ράιαν Μέρφι («American Crime Story», «Glee», «Pose») ετοίμασε το τηλεοπτικό της πρίκουελ, που θα «δώσει βάση» στον χαρακτήρα της νοσοκόμας Ράτσετ.
Η σειρά έχει τον τίτλο «Ratched» και η Σάρα Πόλσον είναι αυτή που «κουβαλήσει» το βάρος της πρωταγωνίστριας. Στο πλευρό της θα σταθεί η Σίνθια Νίξον, στη πρώτη της δουλειά στη τηλεόραση μετά το «Sex and the City», αλλά και η Σάρον Στόουν.
Η πρεμιέρα της σειράς έχει προγραμματιστεί για τις 18 Σεπτεμβρίου και θα προβληθεί στο Netflix. Η συνεργασία της δημοφιλούς πλατφόρμας και του Ράιαν Μέρφι χαρακτηρίζεται από την υπογραφή του πιο ακριβού συμβολαίου στην ιστορία της τηλεόρασης (300 εκατομμύρια δολάρια). Έχουν ήδη προβληθεί τα καλλιτεχνικά δημιουργήματα «Hollywood», «Politician», «Pose», «American Crime Story» καθώς και το «Glee». Παραγωγός της σειράς είναι, ο ίδιος που έκανε και την παραγωγή της ταινίας, ο ηθοποιός Μάικλ Ντάγκλας.
Τα λόγια του Ράιαν Μέρφι
«Το σημαντικό κομμάτι της σειράς είναι πως οι πρώτες τέσσερις σεζόν θα ακολουθούν την ιστορία καταγωγής της νοσοκόμας. Το πώς δηλαδή έγινε μία φιγούρα αντίστοιχη του Χάνιμπαλ Λέκτερ. Τι της συνέβη; Είναι επίσης μια φεμινιστική ιστορία γιατί ξεκινάει το 1947 και επίσης εξετάζει την απαρχή πολλών αλλαγών που συνέβησαν στο Σύστημα Υγείας μας. Σε κάθε σεζόν της σειράς η Σάρα Πόλσον θα αντιμετωπίζει ένα «κακό» αρσενικό μέχρι που θα αντιμετωπίσει τον χαρακτήρα του Τζακ Νίκολσον από την ταινία, στη τελευταία σεζόν. Αυτή θα είναι η δομή αλλά θα υπάρχουν άλματα στον χρόνο, διότι ενδιαφέρομαι να κοιτάξω την υγειονομική περίθαλψη στις δεκαετίες του ’40, ’50, ’60…».
Η μόδα
Οι ενδυματολόγοι της σειράς είναι η Λου Ίριτς και η Ρεμπέκα Γκούτζι. Μιλώντας για τον τρόπο που δούλεψαν για να πετύχουν το εξαιρετικό αποτέλεσμα στα ρούχα- που αποτελεί ένα εξαιρετικό μείγμα ανάμεσα στα χαρακτηριστικά και την έμπνευση του Άλφρεντ Χίτσκοκ και του Ντιόρ- είπαν ότι δούλεψαν πολλές, πάρα πολλές εβδομάδες για να πετύχουν τον «εξαιρετικής ποιότητας αέρα μυστηρίου» που επιβάλλει το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα της σειράς.
«Εβδομάδες, εβδομάδες και εβδομάδες», αυτός ήταν ο χρόνος που χρειάστηκε να δουλέψουν πολύ σκληρά, σύμφωνα με τα λεγόμενα της Ίριτς, για να καταφέρουν να πάρουν την έγκριση του Ράιαν Μέρφι σχετικώς με το τελικό αποτέλεσμα.
Παιδεύτηκαν για να πετύχουν την ακριβή απόχρωση και το «βάρος» του γαλαζοπράσινου υφάσματος για τις στολές του νοσοκομείου. Η σειρά τοποθετείται χρονικά στο 1947 και αυτό έδωσε την ευκαιρία στις δύο ενδυματολόγους να αποτίσουν φόρο τιμής στο New Look του οίκου Ντιόρ.
Δημιούργησαν μια τολμηρή παλέτα χρωμάτων που στόχο έχει να «κερδίσει» τα βλέμματα των θεατών και όπως λένε «Δεν είναι η συνήθης στολή νοσοκόμας και δεν υπάρχει κάτι ανάλογο εκεί έξω».