Υπήρξε ο σχεδιαστής, που έντυσε τις περισσότερες σταρ του ελληνικού σινεμά και έραψε τις πιο όμορφες γυναίκες της αθηναϊκής κοινωνίας. Ο  σεμνός δάσκαλος της υψηλής ραπτικής, που ταύτισε το όνομά του με τις χρυσές δεκαετίες ΄60 -΄70 έφυγε από τη ζωή, πριν λίγες ημέρες, σε ηλικία 95 ετών.

Ο Δημήτρης Δ. Δυμπερόπουλος στο βιβλίο του «Ελληνική Μόδα-Ένας αιώνας δημιουργίας» γράφει μεταξύ άλλων για τον θρύλο της μόδας.

60s. Η λαμπερή εποχή της couture και του ελληνικού κινηματογράφου.

Δεξιώσεις, επίσημες προβολές, πάρτι, πρεμιέρες, αντιζηλίες, ίντριγκες και πόλεμος μεταξύ των εταιριών. Η Καρατζόπουλος και Σία λανσάρει μια νέα Βουγιουκλάκη, την ενζενί Άννα Φόνσου, προκειμένου να συναγωνιστεί την Αλίκη – το χρυσωρυχείο της Φίνος Φιλμ. Το «Δόλωμα» της Φίνος προβάλλεται την ίδια εβδομάδα στους αθηναϊκούς κινηματογράφους με τη «Σωφερίνα» της Δαμασκηνός – Μιχαηλίδης. «Αλίκη εναντίον Αλίκης», γράφουν οι εφημερίδες της εποχής. Στο μεταξύ οι κυρίες της καλής κοινωνίας, ξοδεύουν ατέλειωτες ώρες για πρόβες στα διάσημα ατελιέ του οίκου Τσούχλου, του Ντίμη Κρίτσα, των αδελφών Κώστα και Ντίνου Μαυρόπουλου. Το 1963 από την Αλεξάνδρεια του Νάσερ και του ξεριζωμού φτάνει στην Αθήνα άγνωστος μεταξύ αγνώστων, ο νεαρός σχεδιαστής Γιάννης Βούρος με μοναδικές του αποσκευές: ταλέντο, σπουδές μόδας, ανατομία σώματος και ενδυματολογίας στην Ecole Bisset στο Παρίσι, εμπειρία στο εργαστήριο της Chanel και πελατολόγιο την αφρόκρεμα της Αιγύπτου με πρώτη και καλύτερη τη Βασίλισσα Ναριμάν.

1964. Ο Γιάννης Βούρος με τις μούσες του Μάρω και Αντουανέτα, στο φινάλε του σόου του.

1968. Στ’ «Αστέρια» Γλυφάδας οι αδελφές Μπέττυ και Μιράντα Δήμα τραγουδούσαν με ρούχα του Βούρου. Υπήρξαν οι πιο διάσημες αδελφές του ελληνικού πενταγράμμου μετά από τις αδελφές Μπρόγιερ, που επίσης λάτρευαν τον Βούρο σε σημείο να εμφανίζονται μόνο με δικά του ρούχα.

Ο δρόμος όμως στην οδό Αχαρνών, όπου στήνει το πρώτο σπίτι-ατελιέ δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα. Η ζήλια και η κακοήθεια των διάσημων συναδέλφων του, που διαδίδουν ότι τα ρούχα του δεν αρμόζουν στο γούστο και στην αισθητική της Ελληνίδας, αλλά είναι για «αραπίνες», τον κάνουν πιο δυνατό και δεν το βάζει με τίποτα κάτω. Ζητάει βοήθεια για να πραγματοποιήσει την πρώτη του επίδειξη από την Αντουανέτα Ροντοπούλου, top model  της εποχής, με σχολή μανεκέν στη Βουκουρεστίου και σύζυγο του αξέχαστου δημοσιογράφου Χρήστου Οικονόμου. Και τα καταφέρνει. Η collection που παρουσιάζει το καλοκαίρι του 1964, στα «Αστέρια» της Γλυφάδας, είναι ο πρώτος του θρίαμβος. Στο φινάλε του σόου η Αντουανέτα βγαίνει στην πασαρέλα με ένα ντραπέ κόκκινο φόρεμα και αποθεώνεται. Την άλλη μέρα οι συντάκτες μόδας που είχε καλέσει ο Οικονόμου γράφουν: «Ένα αστέρι μεταφυτεύεται στην Ελλάδα. Αξίζει την υποστήριξη όλων μας -δημοσιογράφων, σχεδιαστών, κοινού».

70ς. Καλλιτεχνικός οργασμός στο ατελιέ του οίκου, με αρχηγό στο κέντημα τον Αμίν, και τις μοδίστρες να ξενυχτούν για να προλάβουν να τελειώσουν στην ώρα τους τις παραγγελίες των απαιτητικών σταρ.

Σε χρόνο dt κερδίζει τις πρώτες καλές και πιστές πελάτισσες, από την αφρόκρεμα  της high society. Τον αγαπούν και τον εμπιστεύονται για την ποιότητα της δουλειάς του. Το καινούργιο του ατελιέ ανοίγει στο κέντρο της μόδας, στην οδό Ηρακλείτου 1, στο Κολωνάκι. Εκεί, που σε λίγο στα σαλόνια του θα συναντηθούν σύσσωμες οι σταρ του ελληνικού θεάτρου και κινηματογράφου. Αιτία; Ο γείτονας του από την Αχαρνών, Βαγγέλης Βουλγαρίδης, ηθοποιός της Φίνος Φιλμ, του συστήνει τη φίλη του Έλενα Ναθαναήλ, όπου ο Βούρος της ράβει ένα πράσινο φόρεμα με ένα μαντό κεντημένο όλο με πούλια. Στην πρεμιέρα της ταινίας «Μερικοί το προτιμούν κρύο» ο Γιάννης Δανιαλίδης την βλέπει να το φορά και ξετρελαίνεται. «Που το βρήκες μωρή, αυτό;» της λέει… Αυτό θα κάνει μια περιουσία. Από το Παρίσι, το έφερες; «Όχι» του απαντά η Ναθαναήλ. «Είναι ενός καινούργιου σχεδιαστή, που με πήγε ο Βαγγέλης και μου το έδωσε…». Αυτό ήταν! Το σύνθημα είχε δοθεί. Την άλλη ημέρα, πρωί-πρωί, ο Δαλιανίδης χτυπάει το κουδούνι του ατελιέ της Ηρακλείτου και του προτείνει να σχεδιάσει τα κοστούμια της ταινίας «Οι θαλασσιές οι χάντρες». Μετά την  προβολή ο Βούρος αρχίζει να μεσουρανεί. Όλες οι πρωταγωνίστριες θέλουν να παίξουν, φορώντας δημιουργίες του. Ο συνεργάτης και δεξί του χέρι, Αμίν νύχτες ολόκληρες κεντάει τα ρούχα της Μάρω Κοντού, όπου έγινε και η μούσα του, για το έργο των Τσιφόρου – Βασιλειάδη, «Μια Ιταλίδα στην Κυψέλη».

Στο ατελιέ της οδού Ηρακλείτου 1, ο σχεδιαστής με τον κατάλογο Υψηλή Ελληνική Μόδα στο χέρι, επιβλέπει το μοντέλο, που για την ιστορία αγόρασε η ηθοποιός Σούλη Σαμπάχ.

Στο μεταξύ ο Βούρος είχε ράψει τα ρούχα της Μελίνας Μερκούρη για την «Φαίδρα» του Ντασέν, για την Κατίνα Παξινού και για την κυρία Κατερίνα. Ο Αλέκος Σακελλάριος και ο Κώστας Πρετεντέρης του εμπιστεύονται όλες τους τις δουλειές ως το τέλος της Φίνος Φίλμ. Για τη Μαίρη Χρονοπούλου σχεδιάζει το εκπληκτικό μαύρο φόρεμα με τη «μαχαιριά», που φοράει στην ταινία «Μια κυρία στα μπουζούκια». Ποιος μπορεί να ξεχάσει τις τουαλέτες της Ρένας Βλαχοπούλου στην «Παριζιάνα», τα εκπληκτικά μίνι της Αλίκης Βουγιουκλάκη στο «Αχ αυτή η γυναίκα μου» και το φόρεμα με το οποίο γνώρισε τη νυχτερινή Ρώμη στη «Μοντέρνα Σταχτοπούτα»; Η Νάντια Φοντάνα εμφανίζεται αποκλειστικά με δημιουργίες του και οι αδελφές Μπρόγιερ δεν τον αλλάζουν με τίποτα για δέκα ολόκληρα χρόνια. Οι αδελφές Καλουτά, η Σπεράντζα Βρανά, η Σούλη Σαμπάχ, η Λίντα Άλμα, η Ζωζώ Σαπουντζάκη γίνονται εκτός από πελάτισσες, καλές του φίλες.