Όταν δεν πηγαίνει ο Μωάμεθ στο βουνό, πηγαίνει το βουνό στον Μωάμεθ. Αυτό μπορεί να ενέπνευσε τον οίκο Louis Vuitton, τώρα που μέτρα ασφαλείας και lockdown αποθαρρύνουν ή δεν επιτρέπουν καθόλου στους πελάτες του να επισκεφτούν τα φυσικά του καταστήματα.
Έτσι, δημιούργησε ένα κατάστημα που πηγαίνει στον πελάτη και του προσφέρει τη δυνατότητα να κάνει τις αγορές του σε συνθήκες κοινωνικής αποστασιοποίησης!
Η υπηρεσία προσφέρεται μόνο σε τρεις πολιτείες των ΗΠΑ, τη Νέα Υόρκη, το Νιου Τζέρσι και το Κονέκτικατ. Προφανώς δεν πηγαίνει κάπου στην τύχη. Δεν ξέρουμε ακριβώς πώς λειτουργεί το σύστημα, πάντως φαίνεται να είναι μια υπηρεσία για πιστούς πελάτες του Louis Vuitton και, βέβαια, για να κερδίσει ο οίκος δημοσιότητα.
Οι περιορισμοί στη χωρητικότητα αυτής της «καντίνας» ειδών πολυτελείας αντιμετωπίζονται, σύμφωνα με μαρτυρίες, με έναν απλό τρόπο. Τη γεμίζουν κάθε φορά με είδη στο στιλ και τα μεγέθη του πελάτη που πρόκειται να επισκεφτεί. Αν κάποιος θέλει να δοκιμάσει κάτι, οι πόρτες κλείνουν και έχει στη διάθεσή του το προσωπικό του δοκιμαστήριο.
Οι αγορές παραδίδονται άμεσα και στην πόρτα τους, φυσικά, με το αζημίωτο…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ταξίδι στο όνειρο, με τις συλλογές Celia Kritharioti και 5226