Η «δημιουργική εκκεντρικότητα» είναι ένα από τα ατού του Ιταλού Αλεσάντρο Μικέλε, που αφότου ανέλαβε καθήκοντα δημιουργικού διευθυντή του Gucci, κατάφερε να πολλαπλασιάσει την απήχηση του οίκου και να πιάσει τον παλμό ενός πολύ δυναμικού κοινού.
Ένα από τα μυστικά της επιτυχίας του είναι φυσικά τα σχέδιά του, ένα άλλο όμως είναι ο τρόπος που τα πλασάρει, το όλο σύμπαν που στήνει – για να κάνει την πελατεία του να θέλει να «εισβάλει».
Για τη νέα του αντρική καμπάνια επιστράτευσε τρεις μουσικούς με πολύ ιδιαίτερο προσωπικό στιλ και γερές δόσεις τρέλας: τον Iggy Pop, τον A$AP Rocky και τον Tyler, The Creator. Οι τρεις τους φωτογραφήθηκαν σε μια καλιφορνέζικη έπαυλη, πριν από την πανδημία.
Παρόντες ήταν άλλοι δύο σταρ, ο λευκός παπαγάλος του Ίγκι Ποπ, τον οποίο φωνάζει Biggy Pop, και ένας μπλε παπαγάλος Μακάο.
«Το αποτέλεσμα είναι μια ομαδική καμπάνια με τρεις άντρες που νομίζω ότι και οι ίδιοι απόλαυσαν», είπε ο Μικέλε. «Υπάρχει πάντα αυτή μια εικόνα εκκεντρικότητας, ουσιαστικά γιατί είναι οι ίδιοι εκκεντρικοί. Μια διασκεδαστική διάσταση επίσης αποτυπώνεται στην ιδέα του ότι η εμμονή κάποιου με την εμφάνισή του μπορεί να αποτελέσει κοινό τόπο για να δημιουργηθεί ένα είδος αδελφότητας. Ήταν όμορφο να βλέπεις αυτούς τους τρεις άντρες μαζί, φαινομενικά διαφορετικούς αλλά πολύ παραπλήσιους».
«Με αυτές τις καμπάνιες διερευνώ διαφορετικούς τρόπους να είναι κανείς κομψός και αυτοί οι τρεις άντρες ενσαρκώνουν τη συγκεκριμένη ιδέα ιδανικά. Μου αρέσει να αφηγούμαι ιστορίες κομψότητας με αυθαίρετο και απρόσμενο τρόπο. Ίσως η κομψότητα να είναι κάτι που πλανιέται στον αέρα και μερικές φορές δεν είσαι έτοιμος γι’ αυτό. Η αντρική κομψότητα μπορεί να είναι κάτι απρόβλεπτο και παράδοξο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Aποχαιρετούμε την εβδομάδα μόδας του Μιλάνο με τα καλύτερα looks