Μία ελληνική διαφήμιση παίζει στα διαλείμματα του Super Bowl και συγκινεί. Η ασφαλιστική εταιρία «New York Life Insurance», που ο Διευθύνων Σύμβουλος και επικεφαλής όλων Theodore Mathas είναι ελληνικής καταγωγής έχει δημιουργήσει ένα μονόλεπτο αριστούργημα.

«Οι αρχαίοι Έλληνες είχαν τέσσερις λέξεις για την αγάπη». Με αυτή την φράση ξεκινάει και έτσι ξετυλίγεται μία σύντομη ιστορία που αναφέρεται στην κορύφωση των συναισθημάτων και της ανθρώπινης ζωής. Προφέρονται λέξεις που έχουν ένα ξεχωριστό νόημα. Η φιλία, η στοργή, ο έρωτας και βεβαίως η αγάπη.

«Το πιο αξιοθαύμαστο είδος που χρειάζεται θάρρος, θυσίες, δύναμη. Η αγάπη είναι πράξη». Με εικόνες ανθρώπων, με συναντήσεις, πράξεις που αποδεικνύουν ότι «ο ένας μπορεί να βασίζεται στον άλλον», με ερωτευμένα ζευγάρια, με ρομαντικούς και θαρραλέους.

Η διαφήμιση τους ενός λεπτού είναι φόρος τιμής στο πιο πολύτιμο, στο πιο σπουδαίο και το πιο ουσιαστικό συναίσθημα. Tην αγάπη.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=-3LTR32dMgI&feature=emb_title

Στη δεκαετία του 1970 και του 1980, η New York Life ήταν ένας από τους βασικούς διαφημιζόμενος του Super Bowl. Η ασφαλιστική εταιρία ζωής, η οποία ιδρύθηκε το 1845, διαφημίστηκε από το 1970 έως το 1976. Μετά από ένα μικρό διάλειμμα επανήλθε το 1978, και στη συνέχεια από το 1987 έως το 1990. Τώρα επιστρέφει- μετά από 30 χρόνια- για να γιορτάσει 175 χρόνια ζωής και προσφοράς.

«Η 175η επέτειος της ύπαρξής μας, δίνει την ευκαιρία στη δική μας γενιά να κάνει μια ισχυρή δήλωση σχετικά με το εμπορικό σήμα και τον ρόλο που διαδραματίζουμε στην ζωή των ανθρώπων», δήλωσε στο Adweek η Kari Axberg, υπεύθυνη marketing της ασφαλιστικής εταιρίας New York Life και συμπλήρωσε «Ποιο είναι το καλύτερο μέρος, αν όχι το Super Bowl, για να παρουσιάσεις και να «περάσεις» αυτό το τόσο σπουδαίο μήνυμα; Εκατομμύρια άνθρωποι βλέπουν ταυτοχρόνως και νιώθουν την αγάπη»