«Ενώπιος Ενωπίω» και ο Νίκος Χατζηνικολάου είχε καλεσμένη τη Ρούλα Κορομηλά που αποφάσισε να δώσει μία – από τις σπάνιες συνεντεύξεις της – και να μιλήσει – ειλικρινώς όπως φάνηκε – για συνεργασίες, γάμους από το παρελθόν και έρωτες. Αναφέρθηκε στους γονείς της αλλά και για τα πρόσωπα της ελληνικής τηλεόρασης.

Ξεκαθάρισε ότι δεν έχει κάποια κόντρα με την Ελένη Μενεγάκη.  Τόνισε ότι κάποιος πρέπει «να μαζέψει το Γιώργο Λιάγκα» που έχει ξεφύγει, (με πρόσφατο παράδειγμα τη διακωμώδηση του περιστατικού με την φοιτήτρια στην Θεσσαλονίκη και την ερωτική εκτόνωση συμφοιτητή στην πλάτη της). Σχολίασε θετικά την πορεία τη Φαίης Σκορδά «κάνει καλά αυτό που κάνει». Είπε ότι δε μετανιώνει για όλα όσα έχει επιλέξει να παρουσιάσει  στην τηλεόραση. Υποστήριξε την παρουσία της στο «Big Brother»- που είχε προβληθεί από την τηλεόραση του Alpha. Έκανε μία αναδρομή στις Επιτυχίες «Πρωινός Καφές», «Ciao Ant1» και στο θρυλικό «Μπράβο».

Θυμήθηκε τον πρώτο της άντρα -τον  Πάνο Μιχαλόπουλο – που είχε την επιτυχία του Ρουβά και η μεγάλη πέραση στις γυναίκες είχε ως αποτέλεσα  «να μου τραβάνε τα μαλλιά όταν έβγαινα έξω μαζί του». Για το Stefano Sartini, τον μεγάλο έρωτα της ζωής της, είπε ότι «με προσέγγισε με πολύ ωραίο και διαφορετικό τρόπο» και αυτό την κέρδισε. Η φθορά προέκυψε από την καθημερινή τους τριβή και στον χώρο εργασίας αφού ήταν και ο σκηνοθέτης της. Επίσης αποκάλυψε ότι διατηρούσε σχέση με έναν πολύ σπουδαίο, για την ίδια άνθρωπο, μία σχέση που δεν έγινε γνωστή. Για το δεύτερο και τελευταίο- μέχρι στιγμής – γάμο της με το μπασκετμπολίστα Νάσο Γαλακτερό είπε ότι «ήταν μία σχέση με καλές και κακές  στιγμές».

Αναφερόμενη στους νέους παρουσιαστές της τηλεόρασης τους συμβούλευσε να το ρίξουν στη δουλειά. «Πρέπει να δουλεύουν σκληρά και να μην τους νοιάζει μόνο να βγαίνουν και να δείχνουν το πρόσωπό τους στην κάμερα», είπεκαι τους παρότρυνε όλους να ανακαλύψουν τη νέα τεχνολογία, τα social media και να δώσουν σημασία στις εκπομπές το εξωτερικού. «Η τηλεόραση αλλάζει και είναι καλό να ακολουθήσουμε το καινούριοι και όχι να μείνουμε  κολλημένοι στο παρελθόν».

Όλα ωραία, ωραία και η Ρούλα που είχε τη γοητεία και τη λάμψη των κλασικών γυναικών. Πολύ οικεία η φωνή και ο τρόπος της. Συνολικά ήταν μία ενδιαφέρουσα συζήτηση με καλές στιγμές και καθόλου φλυαρία. Όμως- σε σύγκριση με το παρελθόν- η Ρούλα ήταν παραπάνω προσωπική από όσο μας έχει συνηθίσει στις συνεντεύξεις της. Ναι είπε ότι δεν πρόλαβε να πει «σ’ αγαπώ» στον πατέρα της που διαφωνούσε μέχρι το τέλος με την επιλογή της να γίνει παρουσιάστρια. Αποκάλυψε  ότι η μαμά της την σχολιάζει και τη συμβουλεύει –πάντα και για πάντα- τι ρούχα να φορέσει και πώς πρέπει να προσέχει τα λόγια της.. γενικώς.

Η Ρούλα Κορομηλά χθες ήταν ιδιαιτέρως εξομολογητική

«Δεν είχα πάθει ποτέ κατάθλιψη όταν σταμάτησα την τηλεόραση. Έχω κάνει αρκετές παύσεις τηλεοπτικές και πιο συγκεκριμένα και για προσωπικούς λόγους. Έκανα παύσεις και την περίοδο που ήμουν στο πικ της καριέρας μου γιατί ήθελα να κάνω παιδί. Σταμάτησα για δύο χρόνια, έκανα 10 εξωσωματικές στην Ελλάδα, μετά πήγα και στο εξωτερικό να κάνω εξωσωματικές γιατί είχα τον διακαή πόθο και την επιθυμία να γίνω μαμά. Οπότε, σταμάτησα την τηλεόραση και αφοσιώθηκα σε αυτό το πράγμα, στο να προσπαθήσω και να καταφέρω να κάνω ένα παιδί», είπε στην αρχή και συνέχισε «Πέρασα ένα αυτοάνοσο, το οποίο δεν βρήκαν οι γιατροί από πού προέρχεται, αλλά νομίζω ότι ήταν μια συγκυρία πραγμάτων. Πιέστηκα πάρα πολύ όλα αυτά τα χρόνια να δουλεύω και μπορεί να ήταν κι ένας λόγος πολύ σοβαρός αυτός. Αλλά ήθελα να το προσπαθήσω, το έκανα, πέρασα από αυτή τη δραματική και τραγική διαδικασία της αρρώστιας αυτής, που ήταν καθαρά αυτοάνοσο, το οποίο με ταλαιπώρησε, αλλά είχα δύναμη ψυχής και κατάφερα να το ξεπεράσω και να προχωρήσω», αυτό ήταν μόνο η αρχή

Η υιοθεσία

«Προσπάθησα δύο φορές να υιοθετήσω ένα παιδί, αλλά δεν τα κατάφερα. Μετά τις ατυχίες των εξωσωματικών προσπάθησα να υιοθετήσω. Υπήρχε μια οικογένεια που η μητέρα δεν ήθελε τα παιδιά και ο αδερφός μου κι εγώ της είχαμε βρει σπίτι, φροντίζαμε τα παιδιά και μου είχε πει ότι θέλει να τα παρατήσει και προσπαθήσαμε να κάνουμε κάτι. Και ξαφνικά, ενώ στηρίζαμε τα παιδιά, αυτή τα πήρε κι εξαφανίστηκε, την ψάχναμε όλοι και δεν τη βρίσκαμε. Τώρα όμως είμαι ερωτευμένη με την ανιψιά μου.

Το «δικό» της μωρό

«Τελευταία, λοιπόν, είμαι εθελόντρια για κάποια παιδάκια που είναι ορφανά, που είναι μόνα τους. Πάντα εγώ φροντίζω παιδιά. Γνώρισα ένα παιδάκι, το οποίο ήταν 16 μηνών, το είδα σε κάποιο ίδρυμα που πήγα και πρόσεχα τα παιδιά. Και επί οκτώ μήνες πήγαινα καθημερινά και το φρόντιζα το μωρό αυτό. Με την έγκριση του ιδρύματος το πήρα και το Πάσχα. Το παιδί δεν είχε όνομα και του έδωσα του μπαμπά μου κι έκανα όλες τις προετοιμασίες και τις διεργασίες για να το υιοθετήσω. Υπήρξε αυτό το θέμα της ηλικίας, μετά από μια ηλικία δεν μπορείς να υιοθετήσεις ένα παιδί 16-18 μηνών. Με πόνεσε πάρα πολύ αυτή η ιστορία γιατί ήμουν πολύ καιρό μαζί του. Είδα πώς βίωνε τη μοναξιά και την αγάπη, όχι μόνο αυτό, αλλά και τα άλλα παιδάκια που ήταν εγκαταλελειμμένα. Είναι ένα θέμα που δεν θα ξεπεράσω ποτέ στη ζωή μου. Δεν κατάφερα να το υιοθετήσω παρά όλες τις προσπάθειες. Είναι μια δραματική εμπειρία που δεν θα την ξεπεράσω. Το παιδί το υιοθέτησε άλλη οικογένεια, εγώ ζήτησα να το βαφτίσω για να έχω μια επαφή. Είχαμε συμφωνήσει να το βαφτίσω, αλλά εντάξει, καταλαβαίνω την καινούργια οικογένεια που το πήρε, αλλά δεν ξέρω που βρίσκεται. Στην Ελλάδα πρέπει να δούμε ξανά το θέμα της υιοθεσίας».

Η επιστροφή της Ρούλας Κορομηλά στο Mega;

Εν τέλει όταν ο Νίκος Χατζηνικολάου τη ρώτησε αν θέλει να επιστρέψει στην τηλεόραση είπε «Θέλω αλλά  επιλέγοντας κάτι που θα εξελίξει εμένα και τους τηλεθεατές. Τα έχω κάνει όλα και  χρειάζομαι κάτι διαφορετικό με τις ιδανικές συνθήκες».

Αυτές οι συνθήκες – ακούγεται – ότι υπάρχουν στο καινούριο Mega που με τον καιρό ετοιμάζεται να βγει στον αέρα. Φήμες λένε ότι η Ρούλα θα αναλάβει τη δική της εκπομπή στο θρυλικό κανάλι που επαναλειτουργεί . Εκεί όπου ίδια έζησε λαμπρές στιγμές και είδε την καριέρα της να απογειώνεται.

 Και κάπως έτσι δικαιολογείται – η τόσο προσωπική, αληθινή και ωραία συνέντευξη που αποφάσισε να παραχωρήσει στον Νίκο Χατζηνικολάου.

Από τον Σταύρο Θεοφάνους