H συγγραφέας Κέρτις Σίτενφελντ κάνει μία προσπάθεια να πει την ιστορία της Χίλαρι Κλίντον από την αρχή στο βιβλίο της «Rodham», που μόλις κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ. Εν αρχή είναι η προεδρία. Το αξίωμα που “ήθελε από την αρχή” η πρώην Πρώτη Κυρία της Αμερικής ήταν άμεσα συνδεδεμένο με τον γάμος της με τον Μπιλ Κλίντον, αυτό ήταν το διαβατήριο και αυτό έγινε, υποστηρίζει η Σίτενφελντ.

Το «Rodham» είναι ένα μυθιστόρημα που παρουσιάζεται σαν μια εναλλακτική εκδοχή της πραγματικότητας. Σε αυτό το πλαίσιο έχει πάρει το δικαίωμα της “αυθαιρεσίας” αναλόγως των προτιμήσεων και των δυνατοτήτων μυθοπλασίας που διαθέτει η συγγραφέας του.

Μέχρι σήμερα η εικόνα που έχει δημιουργηθεί για την Χίλαρι Κλίντον έχει στοιχεία σοβαρότητας, αυστηρότητας και μιας ψυχρότητας, άνευ προηγουμένου. Τώρα γίνεται μία προσπάθεια να έρθουν τα πάνω κάτω και η κατά συρροήν απατημένης- πλην αιωνίως πιστή- πρώην Πρώτη Κυρία των ΗΠΑ, αποκτά και κάτι το ερωτικό στα όρια του soft porn.

H Σίτενφελντ αφιερώνει μεγάλο μέρος της λογοτεχνικής της προσπάθειας σε περιγραφές τολμηρών σκηνών. Μικρά δείγματα αυτού του «προεδρικού» soft porn είναι τα εξής:

«Λίγο αφότου γνωριστήκαμε, ως φοιτητές στο Πανεπιστήμιο του Γέιλ», υποτίθεται πως αναπολεί η Χίλαρι Ρόνταμ, «ο Μπιλ μου είπε «μ’ αρέσει πολύ που μπορώ να συζητώ μαζί σου για θεολογικά ζητήματα και όρμησε- αμέσως- μέσα μου».

Σε άλλη σκηνή, όταν οι δυο τους, πάντα σαν νεαροί φοιτητές, φιλοξενούνταν στο σπίτι ενός κοινού τους φίλου, «κάναμε σεξ κάθε μέρα στη μπανιέρα. Ο Μπιλ μου έλεγε «είμαστε σαν δύο συστατικά στην ίδια σούπα». Και αργότερα, όταν εκείνη ανέλαβε να διευθύνει την προβολή της πολιτικής του καριέρας, η Χίλαρι φέρεται να μονολογεί «σχεδιάζοντας την στρατηγική του Μπιλ, ένιωθα τόσο κοντά του, σαν να κάναμε σεξ».

Στο μυθιστόρημα, η Χίλαρι αποφασίζει να δώσει στον Μπιλ τα παπούτσια στο χέρι όταν πληροφορείται ότι επιτέθηκε, σαν σεξουαλικό αρπακτικό που ήταν, σε μια συνεργάτιδά του, όταν ακόμη βρισκόταν στην αρχή της πολιτικής του σταδιοδρομίας. Και ύστερα επιτέθηκε σε μιαν άλλη -οπότε η Χίλαρι κατ’ ουσίαν δεν είχε επιλογή. Τον έδιωξε.

Στη συνέχεια, η Χίλαρι Ρόνταμ -όπως είναι το πατρικό της επώνυμο- έμεινε μόνη και αφοσιώθηκε, σαν πιστή καλόγρια, στον στόχο της να υπηρετήσει τον αμερικανικό λαό ως πρόεδρος των ΗΠΑ. Ο δε Μπιλ Κλίντον, χωρίς την υποστήριξη και τη σκιώδη καθοδήγηση μιας τόσο ικανής γυναίκας, απέτυχε να φτάσει στα υψηλότερα αξιώματα. Δεν απέτυχε καθόλου, όμως, στις επιχειρήσεις. Η Κέρτις Σίτενφελντ τον παρουσιάζει σαν τον «Λύκο της Γουόλ Στριτ». Υποτίθεται ότι μετά από το χωρισμό του με τη Χίλαρι, ο Μπιλ ασχολήθηκε με τους υπολογιστές, έγινε αυτοδημιούργητος δισεκατομμυριούχος, ενώ παράλληλα έκανε μακροβούτια στην κραιπάλη με ιδιαίτερη αδυναμία στο άγριο σεξ των οργίων.

Και κάπως έτσι, ανάμεσα στην πραγματικότητα και την φαντασία το “λογοτεχνικό πόνημα” συνεχίζεται και αναδεικνύει όλα όσα κρύβονται, ή έτσι φανταζόμαστε, πίσω από τις κλειστές πόρτες γραφείων και δωματίων όπου μέσα γίνονται ερωτικά και όργια εξουσίας και επιβολής.