Με τα έργα της παρούσας έκθεσης ο Κυραρίνης συμπληρώνει, επεκτείνει και τελειοποιεί μια, σχεδόν εικοσαετή, πορεία ζωγραφικής και συμπυκνώνει όλα τα χαρακτηριστικά της τέχνης του. Στα έργα του Κυραρίνη ο χώρος είναι αβαθής, αντιφυσιοκρατικός. Ο καλλιτέχνης αρνείται την τρίτη διάσταση της δυτικής τέχνης, με απόλυτο σεβασμό όμως στις μοντερνιστικές κατακτήσεις των αρχών του εικοστού αιώνα. Πρότυπα του Κυραρίνη είναι τα αρχέτυπα της τέχνης στην εγγύς, και όχι μόνον, Ανατολή. Είναι τα Ακηλίδωτα Αρχέτυπα για τα οποία μιλά ο Κόντογλου.
Ο χώρος του κατακλύζεται από πολυποίκιλα διακοσμητικά μοτίβα που κατάγονται από ένα ευρύτατο χρονικό φάσμα, από το μακρινό παρελθόν ώς το παρόν: από τον κόσμο της ύστερης αρχαιότητας ώς τους βυζαντινούς και μεταβυζαντινούς χρόνους· και από εκεί στην λαϊκή μαρμαρογλυπτική και ξυλογλυπτική και στον Νίκο Γαβριήλ Πεντζίκη. Κάθε μοτίβο εντάσσεται οργανικά στην εκάστοτε σύνθεση, γιατί έχει επιλεγεί με βαθειά γνώση του συμβολισμού και της οπτικής του βαρύτητας.
Με την έκθεση «ὁρατῶν τε καί ἀοράτων» η CITRONNE Gallery συνεχίζει το εκθεσιακό της πρόγραμμα. Φιλοδοξεί να παρουσιάζει απολύτως επιλεγμένες εκθέσεις από την σύγχρονη ελληνική τέχνη και, παραλλήλως, να συμβάλλει στην σύγχρονη προβληματική. Ο διάλογος ανάμεσα στο παρελθόν και το σήμερα είναι ορατός και αόρατος στα έργα του Αλέκου Κυραρίνη, διάλογος εν ενεργεία από τη μεριά του καλλιτέχνη και ανοιχτός σε πολλαπλές αναγνώσεις από την μεριά του θεατή.