Το ραντεβού με τους λάτρεις του οίκου από όλο τον κόσμο, που θέλησαν να δουν πρώτοι τη νέα συλλογή, είχε οριστεί 9 το πρωί ώρα Λονδίνου και παρουσιάστηκε μέσω Instagram.
«First Light» είναι ο τίτλος της συλλογής Άνοιξη/Καλοκαίρι 21 που παρουσιάστηκε μέσα από βίντεο διάρκειας , σχεδόν, πέντε λεπτών. Όλα συνέβησαν σε φυσικό σκηνικό στις όχθες του Τάμεση, νωρίς την αυγή, με τα μοντέλα, αγόρια και κορίτσια, να αναδεικνύουν με έναν ιδιαίτερο τρόπο τις δημιουργίες του οίκου.
Η Covid 19 εποχή, που αυτές τις ημέρες δείχνει ένα ακόμα πιο σκληρό πρόσωπο στη Μεγάλη Βρετανία με τη μετάλλαξη του ιού, επιτάσσει- ούτως ή άλλως- νέους τρόπους προβολής. Μέχρι σήμερα, να σημειώσουμε, έχουν γίνει παρουσιάσεις μέσω live streaming αλλά και μέσω βιντεοπαιχνιδιών.
Οι Οίκοι Μόδας αναζητούν τους πιο ευφάνταστους μα συνάμα ασφαλείς τρόπους για να δείξουν τις νέες τους δημιουργίες, ξεκινώντας παράλληλα και τις προπαραγγελίες.
Ένα φιλμ νουάρ, με μοναδικές χρωματικές πινελιές αυτές των ρούχων, με το ροζ, το παλ χρυσό και το γκρι να πρωταγωνιστούν.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του οίκου, οι συλλογές χαρακτηρίζονται από την αίσθηση της επιστροφής στον τόπο όπου ιδρύθηκε , στο Λονδίνο, καθώς για αρκετά χρόνια είχε έδρα στο Παρίσι.
Η Σάρα Μπάρτον, διευθύντρια δημιουργικού του οίκου, τόσο με την κολεξιόν όσο και με την ταινία ήθελε να δημιουργήσει μια ωδή στο Λονδίνο – την πατρίδα της και τη γενέτειρα του ιδρυτή του οίκου Alexander McQueen, που έθεσε τέλος στη ζωή του πριν από 10 χρόνια στα 41 του, εννέα ημέρες μετά το θάνατο της μητέρας του. Η Μπάρτον μάλιστα εξηγεί ότι σε αντίθεση με τα όσα συμβαίνουν λόγω της πανδημίας τα ρούχα είναι φτιαγμένα για «έναν κόσμο γεμάτο συναισθήματα και ανθρώπινη σύνδεση».
Φορέματα από τούλι, υβριδικά, σιλουέτες με έντονο όγκο, κορσέδες, δέρμα, κοσμήματα που θυμίζουν γλυπτά και η τσάντα Curve πρωταγωνιστούν στη γυναικεία συλλογή.