Ήταν ένα από τα μεγαλύτερα pop culture events στον κόσμο και εκατομμύρια τηλεθεατές σε ολόκληρο τον πλανήτη παρακολουθούσαν κάθε χρόνο τα καλλίγραμμα μοντέλα της Victoria’ s Secret να παρουσιάζουν τα εντυπωσιακά εσώρουχα της εταιρίας σε ένα θεατρικό σκηνικό, γεμάτο χρώματα, φτερά, glitter και καλλονές που έφθασαν στην κορυφή της καριέρας τους και έπαιρναν τον τίτλο «Αγγελούδι της Victoria’ s Secret».
Τα Αγγελούδια της Victoria’ s Secret
Στο ετήσιο σόου της Victoria’ s Secret εμφανίζονταν κάθε χρόνο τα πιο ακριβοπληρωμένα μοντέλα του κόσμου με σέξι εσώρουχα, στολισμένα με αμέτρητα χιλιάδες διαμάντια, που έκοβαν την ανάσα.
Κορυφαία μοντέλα όπως η Τάιρα Μπανκς, η Χάιντι Κλουμ, η Ναόμι Κάμπελ, η Αλεσσάντρα Αμπρόζιο, Αντριάνα Λίμα, Ζιζέλ, Μιράντα Κερ έλαμψαν στο Victoria’s Secret Show και οι εμφανίσεις αυτές άφησαν εποχή.
Χαμηλή τηλεθέαση και επικριτικά σχόλια για το σόου της Victoria’ s Secret
Από το 1995 μέχρι πέρσι, το σόου ήταν ένα από τα κορυφαία γεγονότα στο χώρο της showbiz. Πέρσι όμως, η τηλεθέαση του Victoria’ s Secret Show ήταν απογοητευτική, ενώ στα social media αυξήθηκαν πολύ τα αρνητικά σχόλια που μιλούσαν για σεξισμό και παλιομοδίτικο μάρκετινγκ.
Η μητρική εταιρία της Victoria’ s Secret, L Brands ανακοίνωσε τελικά την ακύρωση του σόου, αναφέροντας ότι ήρθε η ώρα να εξελιχθεί η στρατηγική μάρκετινγκ της περίφημης εταιρίας εσωρούχων.
«Αναλύουμε πως θα προωθήσουμε το μήνυμα της εταιρίας, πως θα το επικοινωνήσουμε καλύτερα στις πελάτισσές μας. Αυτά τα shows ήταν ένα σημαντικό κομμάτι της εταιρίας και ένα σημαντικό επίτευγμα μάρκετινγκ», είπε στους επενδυτές ο Stuart Burgdoerfer, επικεφαλής της οικονομικής υπηρεσίας της L Brands.
Η Victoria’s Secret έκανε λάθη στρατηγικής
Οι αντιλήψεις αλλάζουν, τα επικριτικά σχόλια αυξάνονται στα social media και οι πωλήσεις της εταιρίας πέφτουν. Από το 2016 αρχίζουν να μειώνονται οι πωλήσεις της Victoria’ s Secret. Η L Brands είχε παθητικό πέρσι 252 εκατομμύρια δολάρια στα αποτελέσματα του τρίτου τετραμήνου που ανακοινώθηκαν.
Πέρσι δημιουργήθηκε τεράστιο θέμα όταν ο τότε επικεφαλής μάρκετινγκ της εταιρίας Ed Razek, είχε προτείνει να εμφανίζονται τρανσέξουαλ μοντέλα στο σόου της Victoria’ s Secret. Ο Razek αποχώρησε τελικά από την εταιρία.
Επικριτικά σχόλια προκλήθηκαν και από την φιλία του ιδρυτή της L Brands δισεκατομμυριούχου Λες Γουέξνερ με τον Τζέφρι Έπσταϊν που κατηγορήθηκε για διακίνηση ανήλικων κοριτσιών τις οποίες έκανε «σκλάβες του σεξ» και ο οποίος πέθανε τον περασμένο Αύγουστο στη φυλακή πριν δικαστεί. Ο Γουέξνερ είχε προσλάβει τον Έπσταϊν ως σύμβουλο.
Από την Αλεξία Ζάβρα
Photo by Alexander Tamargo/Getty Images/Ideal Images
Photo by Peter Kramer/Getty Images/Ideal Images
Photo by Dimitrios Kambouris/Getty Images for Victoria’s Secret/Ideal Images