Τίποτα δεν είναι τυχαίο στο χώρο της μόδας ειδικά όταν αναφερόμαστε σε κορυφαίους οίκους. Η επένδυση που κάνουν δεν αφορά μόνο στο τι θα προτείνουν ως γραμμή, χρώμα, ύφος και στυλ αλλά το πώς θα το παρουσιάσουν, πόσο ευφάνταστοι μπορούν να γίνουν, τι μηνύματα στέλνουν, πώς μπορούν να σαγηνεύσουν το κοινό που τους ακολουθεί πιστά.
Αυτή τη φορά, η κολεξιόν-λόγω Covid 19- δεν παρουσιάστηκε σε live show, αλλά μέσω ενός 10λεπτου(σ.σ. καθαρός χρόνος) κινηματογραφικού φιλμ υψηλών προδιαγραφών που φέρει τη σφραγίδα της καλλιτεχνικής διευθύντριας του Οίκου Dior, Maria- Grazia Chiuri.
Μάλιστα η ίδια θέλοντας να γνωστοποίησει την παρουσίαση της κολλεξιόν, μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram ανέβασε βίντεο που τη θέλει να της λένε τα ταρό σχετικά με την οικογένειά της, τη δουλειά της, τις σχέσεις της.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
”Οσον αφορά στο φιλμ της κολλεξιόν, ο θεατής συναντά μία κοπέλα που αναζητά στα ταρό το ποια πραγματικά είναι. Εκείνη τραβά την κάρτα της Αρχιέρειας ή του θηλυκού Πάπα όπως αποκαλείται που αντιπροσωπεύει τις Σεληνιακές δυνάμεις και ως εκ τούτου έχει μεγάλη σχέση με την κάρτα Νο18 του Ταρό, την Σελήνη και το παραμύθι ξεκινά. Αμέσως, «μεταφέρεται» σε ένα μεσαιωνικό κάστρο απ΄ όπου ξεκινά ένα προσωπικό ταξίδι για να βρει τον εαυτό της, να συναντήσει ακόμα και την ανδρική της πλευρά και να συμφιλιωθεί μαζί της. Οι πειρασμοί και οι …στάσεις πολλές αλλά στο τέλος υπάρχει η κάθαρση.
Μέσα σε όλο αυτό το «ταξίδι» ο οίκος Dior παρουσιάζει με τον πιο ευφάνταστο τρόπο την νέα του συλλογή που χαρακτηρίζεται από την «ψήφο εμπιστοσύνης» στο λαμέ και στα glossy materials. Η λάμψη κυριαρχεί και στις πιο απλές προτάσεις
Δείτε την παρουσίαση:
https://www.youtube.com/watch?v=jYOrGvVh7mk