Λίγο πριν κλείσει η χρονιά ο pop κόσμος προσπάθησε να μας σοκάρει. Είδαμε το brand Off-White να συνεργάζεται με το μουσείο του Λούβρου για μια συλλογή με κεντρικό άξονα τον Da Vinci, είδαμε να σβήνουν τσιγάρα στο πρόσωπο της Billie Eilish στο βίντεο-κλιπ του «Χanny» και τελικά αυτό που μας έκανε να αναφωνήσουμε αλλεπάλληλα «Ωχ!» ήταν η ανακοίνωση του οίκου Celine πως ο Noen Eubanks είναι το νέο πρόσωπο του οίκου.

Ο 18χρονος νεαρός έχει αναδειχθεί μέσα από την social-media, βίντεο πλατφόρμα TikTok και παρότι αυτό είναι ευρέως γνωστό, ο γαλλικός οίκος σε ανάρτησή του στο Instagram τον ανέφερε ως «Teen Idol», σε μια προσπάθεια μάλλον να μην αφαιρέσει κάτι από το prestige της επιλογής του. Όπως και να έχει, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, Heidi Slimane, τον φωτογράφισε με ένα δερμάτινο τζάκετ και ένα μαρινιέρα crop-top δίνοντάς μας την αίσθηση ότι πρόκειται για ένα σύγχρονο, κακό αγόρι.

Στην πραγματικότητα ο Eubanks είναι ένας έφηβος από την Ατλάντα της Αμερικής, ο οποίος τραβούσε αστεία βιντεάκια στην εφαρμογή του TikTok και μέσα σε ένα χρόνο έφτασε να θεωρείτε influencer, με 7.5 εκατομμύρια ακολούθους. Σήμερα είναι το πρόσωπο του οίκου Celine κι αυτό αναπόφευκτα μας κάνει να αναρωτιόμαστε τι πήγε τόσο λάθος μετά την Philo και τις καμπάνιες με την Joan Didion…;

https://www.youtube.com/watch?v=MZxj5_aZchI