Πριν από λίγες μέρες, η Τζένιφερ Λόπεζ ανέβηκε απαστράπτουσα στη σκηνή της απονομής των People’s Choice Awards για να παραλάβει το People’s Icon Award. Η λάμψη που εξέπεμπε η επιδερμίδα της δεν ήταν αποτέλεσμα μόνο της χαράς της, αλλά και του νέου της project.

Όπως είχε προαναγγείλει τον περασμένο Αύγουστο, η Λατίνα σταρ λανσάρει τη δική της σειρά καλλυντικών, με brand name «JLo Beauty» και μότο «Τώρα, η λάμψη σου δεν έχει ημερομηνία λήξης».

Η ίδια φρόντισε με την εμφάνισή της εκείνη τη βραδιά να κάνει ένα πανηγυρικό «test drive» – ή μήπως πρέπει να πούμε καλύτερα «διαφήμιση»;

Σε κάθε φωτογραφία που ανέβασε με το εντυπωσιακό κόκκινο Christian Siriano φόρεμά της είχε κάνει tag τον λογαριασμό του «JLo Beauty», που προς το παρόν μετράει 145 χιλιάδες followers, ενώ η ίδια έχει περισσότερους από 133 εκατομμύρια!

Ο χώρος των αρωμάτων και των καλλυντικών είναι μια εξαιρετική πηγή εσόδων για τους celebrities. Η Τζένιφερ Λόπεζ το έχει διαπιστώσει με αρώματα που υπέγραψε στο παρελθόν, ενώ και άλλες σταρ της μουσική, όπως η Ριάνα και η Lady Gaga έχουν επωφεληθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η σειρά αρωμάτων και καλλυντικών της Μισέλ Φάιφερ

Τα «JLo Beauty» θα είναι επισήμως διαθέσιμα από την Πρωτοχρονιά του 2021, ενώ στην Αμερική τουλάχιστον θα υπάρχει δυνατότητα αγοράς τους από τις 8 Δεκεμβρίου.