Πριν από λίγες μέρες, η Τζένιφερ Λόπεζ ανέβηκε απαστράπτουσα στη σκηνή της απονομής των People’s Choice Awards για να παραλάβει το People’s Icon Award. Η λάμψη που εξέπεμπε η επιδερμίδα της δεν ήταν αποτέλεσμα μόνο της χαράς της, αλλά και του νέου της project.
Όπως είχε προαναγγείλει τον περασμένο Αύγουστο, η Λατίνα σταρ λανσάρει τη δική της σειρά καλλυντικών, με brand name «JLo Beauty» και μότο «Τώρα, η λάμψη σου δεν έχει ημερομηνία λήξης».
Η ίδια φρόντισε με την εμφάνισή της εκείνη τη βραδιά να κάνει ένα πανηγυρικό «test drive» – ή μήπως πρέπει να πούμε καλύτερα «διαφήμιση»;
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Σε κάθε φωτογραφία που ανέβασε με το εντυπωσιακό κόκκινο Christian Siriano φόρεμά της είχε κάνει tag τον λογαριασμό του «JLo Beauty», που προς το παρόν μετράει 145 χιλιάδες followers, ενώ η ίδια έχει περισσότερους από 133 εκατομμύρια!
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ο χώρος των αρωμάτων και των καλλυντικών είναι μια εξαιρετική πηγή εσόδων για τους celebrities. Η Τζένιφερ Λόπεζ το έχει διαπιστώσει με αρώματα που υπέγραψε στο παρελθόν, ενώ και άλλες σταρ της μουσική, όπως η Ριάνα και η Lady Gaga έχουν επωφεληθεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η σειρά αρωμάτων και καλλυντικών της Μισέλ Φάιφερ
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Τα «JLo Beauty» θα είναι επισήμως διαθέσιμα από την Πρωτοχρονιά του 2021, ενώ στην Αμερική τουλάχιστον θα υπάρχει δυνατότητα αγοράς τους από τις 8 Δεκεμβρίου.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.