H Σέι Μίτσελ, η φωνή μιας ολόκληρης γενιάς, είναι η πρωταγωνίστρια της καμπάνιας του αρώματος Yes, I Am Fabulous. Είναι ηθοποιός, συγγραφέας και influencer αυτή την περίοδο πρωταγωνιστεί στη νέα κωμική σειρά Dollface του Hulu. Ένας από τους λόγους που επιλέχτηκε από τον οίκο Cacharel είναι γιατί έχει καταφέρει να εδραιωθεί ως ηγέτης στη νέα εποχή των social media.
Δεν έχει μόνο έναν εντυπωσιακό αριθμό followers, αλλά έχει επίσης δημιουργήσει ένα κανάλι lifestyle στο YouTube και σχεδιάζει σειρές ρούχων και κοσμημάτων. Επίσης, είναι συνιδρύτρια και Creative Director της BÉIS, μιας μάρκας ειδών ταξιδιού εμπνευσμένης από το πάθος της για τα ταξίδια. Έτσι, καταλαβαίνεις ότι η Σέι Μίτσελ μια επιδραστική περσόνα στα social media και καταξιωμένο ίνδαλμα της Γενιάς Z. και συγκαταλέγεται στις 100 κορυφαίες influencers παγκοσμίως.
ΤΟ ΑΡΩΜΑ
Λίγο μετά το Yes, I Am και το Yes, I Am Pink First, o οίκος Cacharel παρουσιάζει την πιο τολμηρή και εξωστρεφή έκδοση του αρώματος: το Yes, I Am Fabulous, που είναι το άρωμα μιας γενιάς γυναικών που ανακαλύπτουν το εύρος των φιλοδοξιών τους και που είναι αποφασισμένες να γράψουν τη δική τους ιστορία.
Σε αντίθεση με το αρχικό Yes, I Am, που αντιπροσωπεύει τη γυναικεία δύναμη και ανεξαρτησία, και το Yes, I Am Pink First, που κυκλοφόρησε πέρσι και είναι πιο παιχνιδιάρικο χάρη σε μια συμφωνία Λουλουδάτου Cremoso, το Yes, I Am Fabulous ενστερνίζεται την τόλμη και τον αισθησιασμό και είναι εντυπωσιακά σέξι.
Πώς μυρίζει: Το κάρδαμο περιβάλλεται από ένα τολμηρό μείγμα απαλού βατόμουρου και όξινου ραβεντιού, και ενισχύεται με ροζ πιπέρι. Στην καρδιά του αρώματος, ένα σαγηνευτικό μείγμα γιασεμιού Sambac και άνθους τζίντζερ ενισχύεται με μια εθιστική νότα μοβ ηλιοτρόπιου. Τέλος, ο σοφιστικέ αισθησιασμός μιας συμφωνίας σανδαλόξυλου και βανίλιας κάνει υπέροχη αντίθεση με τη δροσερή συμφωνία γάλακτος φουντουκιού.
Φωτογραφία εξωφύλλου: INSTAGRAM @shaymitchell