Από το 1992 o όμιλος Estée Lauder Companies πρωτοστατεί στην εκστρατεία ενάντια στον καρκίνο του μαστού, παγκοσμίως. Στόχος της είναι η συνεχής ενημέρωση του κοινού για την ζωτικής σημασίας, έγκαιρη διάγνωση και πρόληψη.
Έτσι, η Εκστρατεία για τον Kαρκίνο του Mαστού του ομίλου Estée Lauder Companies συνεχίζεται και φέτος. Η εμβληματική ροζ κορδέλα του βραχιολιού που σχεδίασε ο Δούκας, πλαισιώνεται από μεταλλικό διακοσμητικό, που φέρει εσώγλυφο το διεθνές σήμα του Pink Ribbon, δημιουργώντας ένα κομψό φιόγκο στο κέντρο του βραχιολιού.
Το ροζ σατέν με τη μεταξένια υφή, σε συνδυασμό με το γυαλιστερό μέταλλο στο σώμα του βραχιολιού, δημιουργούν συναισθήματα αφύπνισης, ευαισθησίας και δύναμης, μηνύματα που χαρακτηρίζουν την εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού, ενώ το οβάλ σχήμα του βραχιολιού “περικλείει” αρμονικά τον καρπό, προτρέποντας μας να γίνουμε και φέτος μία μεγάλη “αγκαλιά” για τον τόσο σημαντικό αυτό σκοπό.
Η ΠΡΕΣΒΕΙΡΑ ΤΗΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ
Η Ελένη Μενεγάκη είναι και φέτος το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του Pink Ribbon Bracelet, ως Πρέσβειρα της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού του Ομίλου. Με την ευγενική συμμετοχή της, επικοινωνεί με ιδιαίτερη ευαισθησία, τη σημαντικότητα της πρόληψης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας.
Φωτογραφίζεται μαζί με τον Δούκα, φορώντας το συλλεκτικό βραχιόλι για το 2020 και συμβάλλει στην διάδοση του μηνύματος του ομίλου Estée Lauder Companies: #TimeToEndBreastCancer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Δες την Ελένη Μενεγάκη στα παρασκήνια της νέας καμπάνιας ομορφιάς που πρωταγωνιστεί
Τα βραχιόλια θα διατίθενται από αύριο, 1η Οκτωβρίου και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, στη συμβολική τιμή των 10,50 ευρώ από όλα τα επίσημα σημεία πώλησης των προϊόντων Estée Lauder σε όλη την Ελλάδα, από το ηλεκτρονικό κατάστημα esteelauder.gr, από τα ηλεκτρονικά καταστήματα των συνεργαζόμενων αλυσίδων, καθώς και μέσα από επιλεγμένα φαρμακεία του δικτύου Darphin.
Σκοπός της πώλησης είναι φυσικά η συγκέντρωση χρημάτων για την ενίσχυση των δράσεων της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας.