Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, η Ελένη Μενεγάκη, η Ελληνίδα Πρέσβειρα της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού, συμμετέχει για 9 η χρονιά στη σημαντική καμπάνια ευαισθητοποίησης του Ομίλου Estée Lauder Companies.
Η Εκστρατεία για τον Καρκίνο του Μαστού του Ομίλου Estée Lauder Companies, συνδημιούργησε το 1992 από την Evelyn H. Lauder έχοντας ως σύμβολο την εμβληματική Ροζ Κορδέλα. Το σημαντικό αυτό παγκόσμιο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης έχει μία και μόνο αποστολή: να δημιουργήσει έναν κόσμο χωρίς καρκίνο μαστού.
Η ελληνική πρωτοβουλία της Estée Lauder Hellas, από το 2005 που ξεκίνησε και έχει γίνει πλέον θεσμός, στόχο έχει την υποστήριξη της Παγκόσμιας Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού.
Το μοναδικό βραχιόλι που φιλοτεχνεί ο γνωστός σχεδιαστής Dukas, έχει καθιερωθεί στην Ελλάδα αλλά και σε χώρες του εξωτερικού, ως σύμβολο του αγώνα κατά της νόσου, λαμβάνοντας κάθε χρόνο εξαιρετικής αποδοχής από το κοινό.
Το μήνυμα της φετινής καμπάνιας θα επικοινωνήσει και φέτος η Ελληνίδα Πρέσβειρα της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού Ελένη Μενεγάκη, συνεισφέροντας σημαντικά στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού και στη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης.
Τα έσοδα από την πώληση του νέου βραχιολιού, το οποίο θα είναι διαθέσιμο από τον Οκτώβριο, τόσο σε φυσικά όσο και ηλεκτρονικά καταστήματα καλλυντικών, θα διατεθούν και φέτος για την οικονομική ενίσχυση του σπουδαίου ανθρωπιστικού έργου της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας (ΕΑΕ).
Τη φετινή φωτογράφηση της καμπάνιας ανέλαβε ο βραβευμένος φωτογράφος Κοσμάς Κουμιανός.