Η καλλιτεχνική διευθύντρια του ιστορικού οίκου Μαρία Γκράτζια Κιουρί δήλωσε για την νέα της συλλογή: « Η γυναικεία ομορφιά είναι έτοιμη» και παρουσίασε την κολεξιόν της σαν να ήταν ένα έργο τέχνης.

Για σκηνικό διάλεξε ένα τόπο άρτια δεμένο με τον Πολιτισμό και την Τέχνη, τις Βερσαλλίες, για την παρουσίαση της κολεξιόν. Η online παρουσίαση ξεκίνησε από το γειτονικό  πάρκο του παλατιού, που ήταν γεμάτο σκιές από γυναικείες φιγούρες, που μέσα στη νύχτα βρίσκονταν στη Galerie des Glaces. Οι πολυέλαιοι άστραφταν κι η αίθουσα από την μία πλευρά είχε διακοσμηθεί με τεράστιους καθρέφτες. Τα μοντέλα έδειξαν μια συλλογή με έντονη τη φεμινιστική διάθεση της Μαρίας Γκράτζια Κιουρί, που είναι εμπνευσμένη από τις ιστορίες και τους μύθους της εποχής με τις πρωτοπόρες γυναίκες της πρωτοφεμινιστικής περιόδου.

Η ready to wear κολεξιόν του οίκου Dior ακτινοβολεί και κάνει μια γέφυρα μεταξύ θηλυκότητας και αρρενωπότητας σε μια θάλασσα από σύνολα και αξεσουάρ, που κάθε γυναίκα θέλει να τα έχει. Τα χρώματα ποικίλα με το μαύρο, άσπρο, γκρι και κόκκινο να υπερτερούν, καρό, φλοράλ μακριά φορέματα, αέρινα μεταξωτά αλλά και κάπες, μίνι σύνολα, μπουφάν, παλτώ, μαντήλια και κουκούλες να πρωταγωνιστούν επίσης.

Γι’ αυτήν τη συλλογή, η Μαρία Γκράτζια Κιουρί διάλεξε να δημιουργήσει κινούμενα teaser στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πριν από την παρουσίαση της νέας κολεξιόν.

Επέλεξε μάλιστα να καλέσει πέντε γυναίκες γελοιογράφους από διαφορετικές χώρες για να δημιουργήσουν τα δικά τους κινούμενα teaser και να μοιραστούν την ερμηνεία τους σχετικά με τη θηλυκότητα στον κόσμο του animation.  Αυτές ήταν οι: Teresa Cherubini, Aisha Madu, Noriko Okaku, Bárbara Cerro και Marion Fayolle.