Είκοσι χρόνια μετά την εμφάνιση της Τζένιφερ Λόπεζ στα βραβεία Grammy με το πράσινο jungle print φόρεμα που άφησε ιστορία, η λατίνα καλλονή φόρεσε μία παραλλαγή του στο Saturday Night Live του NBC, αλλά και στην πασαρέλα και τώρα πρωταγωνιστεί στη διαφημιστική καμπάνια του Οίκου Versace για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2020, φορώντας σε διαφορετικές φωτογραφήσεις jungle print παντελόνι, σακάκι, τοπ και φούστα.

Στην ανάρτησή της στο Instagram η Τζένιφερ Λόπεζ γράφει: “Είμαι τόσο ενθουσιασμένη που μπορώ να αποκαλύψω ότι είμαι το πρόσωπο της καμπάνια #VersaceSS20! Ευχαριστώ πολύ Ντονατέλα Βερσάτσε και όλους στον Versace για το όραμά σας και τη συνεργασία”.

“Στην καριέρα μου, το φόρεμα Jungle ήταν σταθμός. Για εμένα ο Versace αντιπροσωπεύει τη δύναμη και δίνει κάτι όμορφο στον κόσμο. Είναι όνειρο η συνεργασία μου με τη φίλη μου Ντονατέλα και πάλι σε αυτή την υπέροχη καμπάνια και η δημιουργία κάτι νέου και φρέσκου από ένα κομμάτι που έγραψε ιστορία στην μόδα”, είπε η Τζένιφερ Λόπεζ.

Το φόρεμα Versace ήταν η αφορμή για να δημιουργηθεί το Google Images

Πραγματικά έγραψε ιστορία το 2000 η εμφάνισή της στα βραβεία Grammy. Οι αναζητήσεις στο Google τότε ήταν τόσες πολλές που εξαιτίας αυτού του φορέματος δημιουργήθηκε η υπηρεσία Google Images.

“Είμαι τόσο περήφανη που το Google Images δημιουργήθηκε αφού φόρεσε η Τζένιφερ αυτό το φόρεμα. Σήμερα γιορτάζουμε αυτή τη στιγμή που έγινε πραγματικότητα εξαιτίας αυτής της απίστευτης γυναίκας”, είπε η Ντονατέλα Βερσάτσε.

Η Κένταλ Τζένερ, της γνωστής οικογένειας Καρντάσιαν-Τζένερ ενώνει τις δυνάμεις της με την Τζένιφερ Λόπεζ στην καμπάνια #VersaceSS2020.

Versace: “H εικόνα μας από αυτό που επιλέγουμε να δείχνουμε στο διαδίκτυο”

Όπως ανακοίνωσε ο Οίκος Versace “Σε ένα σύγχρονο τοπίο που καθορίζεται από την τεχνολογία, η κολεξιόν μοιάζει να περιβάλλεται από τα αποτελέσματα μίας φουτουριστικής ολογραφικής μηχανής αναζήτησης. Η Τζένιφερ Λόπεζ και η Κένταλ Τζένερ πληκτρολογούν τα ονόματά τους στη γραμμή αναζήτησης ως έμβλημα μιας εποχής στην οποία καθορίζουμε την εικόνα μας από αυτό που επιλέγουμε να δείχνουμε στο διαδίκτυο, καθιστώντας την οθόνη τον πραγματικό καθρέφτη της εποχής μας. Αυθεντικές στον αισθησιασμό τους και οι δύο παρουσιάζουν τον πιο γενναίο και απελευθερωμένο εαυτό τους, θολώντας τη γραμμή μεταξύ της ιδιωτικής και της δημόσιας υπόστασης.