Η Tommy Hilfiger, και επισήμως έκανε το λανσάρισμα του e-shop tommy.com και στη χώρα μας. Το λανσάρισμα της e-commerce πλατφόρμας ακολουθεί τη στρατηγική της Tommy Hilfiger, να οδηγήσει την αγορά σε μια νέα ψηφιακή εποχή και να χτίσει μια online κοινότητα φίλων του brand μεταξύ της νέας γενιάς καταναλωτών. Μέσω της νέας πλατφόρμας tommy.com, οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε μία ευρεία γκάμα προϊόντων των συλλογών TOMMY HILFIGER, που περιλαμβάνει τη γυναικεία, ανδρική και παιδική συλλογή TOMMY HILFIGER, τη συλλογή TOMMY SPORT, τη συλλογή TOMMY JEANS καθώς και τις συλλογές Footwear & Accessories. Επίσης, διαθέσιμες θα είναι και οι capsule συλλογές για το Φθινόπωρο 2019: η συλλογή TommyXZendaya, σχεδιασμένη από κοινού με την Αμερικανίδα ηθοποιό Zendaya, η συλλογή TommyXLewis, με τον επί 5 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή FIA Formula OneTM, Lewis Hamilton καθώς και η συλλογή TommyXMercedes.
Οι καλεσμένοι που βρέθηκαν στην Γκαλερί Ζουμπουλάκη στα Πετράλωνα περιηγήθηκαν στην πλατφόρμα tommy.com και αγόρασαν τα αγαπημένα τους κομμάτια μέσω touch οθονών. Ένα digital photobooth μάλιστα τους άνοιγε την πόρτα στον κόσμο της TommyXZendaya συλλογής με φόντο το Χάρλεμ της Νέας Υόρκης, ενώ το 3d projection mapping πρόβαλε την εμβληματική χρωματική παλέτα του κόκκινου, του μπλε και του λευκού, σε συνδυασμό με άλλα στοιχεία της ταυτότητας του brand με σύγχρονο και ευρηματικό τρόπο.