Η καλιφορνέζα πολυαγαπημένη Γκουίνεθ Πάλτροου το «μυρίστηκε» πολύ νωρίς και ίδρυσε το goop, μια πλατφόρμα με προτάσεις ευεξίας για το πως τι και γιατί.

Πότε? Πριν από 11 χρόνια (Σεπτέμβριος του 2008), η Γκουίνεθ Πάλτροου -μαζί με την Elise Loehnen- αποφάσισε να ιδρύσει το goop, ένα lifestyle brand, που αρχικώς εξελίχθηκε σε newsletter και στη συνέχεια σε ιστοσελίδα- e-shop, περιοδικό πουλώντας μοδάτα προϊόντα και wellness προτάσεις, πολλές φορές σε «εξτρεμιστικές» τιμές. Για παράδειγμα στον κατάλογο χριστουγεννιάτικων δώρων του 2019 το goop, μας προτείνει ένα ζευγάρι σκουλαρίκια αξίας 43.000 δολαρίων σε BDSM κιτ (!) ή χαρτί τουαλέτας από ανακυκλώσιμο μπαμπού μόνο 33 δολάρια το πακέτο των εικοσιτεσσάρων! Το goop όλα αυτά τα χρόνια έχει δεχθεί κριτική για το γεγονός πως πολλές από τις προτάσεις ευεξίας που δημοσιεύει δεν έχουν επαρκές επιστημονικό υπόβαθρο χωρίς όμως να επηρεάζεται αρνητικά η απήχηση του καθώς εκατομμύρια followers σε όλο τον κόσμο παρακολουθούν κι ακολουθούν καθημερινά τις προτάσεις της οσκαρικής ηθοποιού και των συνεργατών της.

Έτσι δημιουργήθηκε η ανάγκη για τo «Goop Lab» στο Netflix που έρχεται φυσικά με την υπογραφή της Γκουίνεθ Πάλτροου με το οποίο θα εξερευνήσουμε και θα μυηθούμε σε θέματα ευεξίας που διευρύνουν τα όρια. Είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα μίνι σειρά ντοκιμαντέρ (τριαντάλεπτων επεισοδίων) η οποία μας υπόσχεται πως μπορεί να μας αλλάξει τον τρόπο που ζούμε την καθημερινότητά μας. «Το Goop Lab με την Γκουίνεθ Πάλτροου» όπως είναι ο ελληνικός τίτλος που δίνει το Netflix (2020), θα έχει ως βασικούς τομείς τη σωματική, σεξουαλική και ψυχική υγεία. Θα βλέπουμε γιατρούς, ψυχολόγους, επιστήμονες που κάθε φορά θα εξερευνούν ένα διαφορετικό θέμα για σωματική και πνευματική ευεξία.

Εν αναμονή ως τις αρχές του 2020 του «τηλεοπτικού εργαστηρίου ευεξίας» σας προτείνουμε να απολαύσετε την Πάλτροου στο «φυσικό της περιβάλλον» στη  χαριτωμένη σειρά που είναι τώρα διαθέσιμη στο Netflix «Ο Πολιτικός».

Από τον Κώστα Παπαζέτη

Photo by Ian Tuttle/Getty Images for goop/Ideal Images