Ο διαφημιστικός, χρόνος κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής προβολής των βραβείων Όσκαρ, έχει πολλές εικόνες, πολλά μηνύματα και αρκετές «αντιδράσεις».

Αντίδραση υπήρξε από την πλευρά του ABC και της Ακαδημίας που δεν επέτρεψαν να προβληθεί διαφήμιση με  προϊόντα που απευθύνονται σε γυναίκες που μόλις έχουν γεννήσει. Η δικαιολογία τους είναι ότι θεωρήθηκε, το συγκεκριμένο σποτ, «πολύ γλαφυρό».

Η εταιρία Frida Mom -με προϊόντα προσωπικής υγιεινής και περιποίησης για γυναίκες μετά τον τοκετό-έφτιαξε ένα βίντεο διάρκειας ενός λεπτού στο οποίο πρωταγωνιστεί μία μητέρα. Η νέα μανούλα ξυπνάει μέσα στη νύχτα. Ακούγεται το κλάμα του μωρού της. Η μαμά φοράει ένα ειδικό εσώρουχο για μετά τη γέννα και έχει ακόμη φουσκωμένη κοιλιά. Πηγαίνει στο μπάνιο με δυσκολία. «Δίνει μάχη» για την προσωπική της υγιεινή.  Η διαφήμιση καταλήγει με το ότι δεν χρειάζεται να είναι όλα τόσο δύσκολα, καθώς υπάρχουν ειδικά προϊόντα που μπορεί να χρησιμοποιήσει μία γυναίκα μετά τη γέννα.

Η CEO της εταιρίας Chelsea Hirschhorn δήλωσε ότι η διαφήμιση ήταν να βγει στον αέρα κατά τη διάρκεια των Όσκαρ, ωστόσο, αλλά απορρίφθηκε επειδή θεωρήθηκε «παραστατική με σκληρές εικόνες».

Η εταιρία μοιράστηκε στο Instagram την απογοήτευσή της καθώς η διαφήμιση δεν έχει να κάνει με σκληρές εικόνες sex, βίας, δεν έχει πολιτικά μηνύματα, δεν θίγει θρησκευτικά θέματα και θέματα πίστης και βεβαίως δεν προβάλλει όπλα. Αντιθέτως είναι πολύ χρήσιμη αφού δίνει μία λύση σε κάτι πολύ σημαντικό και πολύ πραγματικό.