Και ενώ η εβδομάδα μόδας στη Νέα Υόρκη βρίσκεται σε εξέλιξη αρκετοί μεγάλοι σχεδιαστές απουσιάζουν από το πρόγραμμα των επιδείξεων. Ένας από αυτούς είναι ο Ραλφ Λόρεν.
Ο διάσημος σχεδιαστής κρατούσε μυστικό το πότε και που θα παρουσιάσει την καινούρια του κολεξιόν και η αποκάλυψη έγινε… Ένα πολύ «ξεχωριστό σόου» ετοιμάζεται για τα τέλη Απριλίου. Εκεί όπου τα μοναδικά σχέδια και η αισθητική του Ραλφ Λόρεν υπόσχονται να ενθουσιάσουν το κοινό.
Ο εκπρόσωπος τύπου της εταιρίας δεν αναφέρθηκε σε λεπτομέρειες πάρα μόνο αρκέστηκε στο να πει ότι όλα θα συμβούν «τέλος Απριλίου».
Η Φθινοπωρινή κολεξιόν του Ραλφ Λόρεν για το 2020 λέγεται ότι θα έχει αρκετές εκπλήξεις και θα λανσάρει τη νέα αντίληψη του σχεδιαστή για τη σύγχρονη μόδα.
«Η ανάπτυξη και η εξέλιξη μοναδικών και πειραματικών σόου ήταν και παραμένει το ζητούμενο, αυτό που θέλει να κάνει η εταιρία μας», είπε ο εκπρόσωπος του διάσημου σχεδιαστή και συμπλήρωσε «Όλα όσα έχουν γίνει μέχρι σήμερα, από το εντυπωσιακή 50η επέτειο στο Σέντραλ Παρκ, μέχρι τα εγκαίνια του «Ralph’s Café» στη Λεωφόρο Μάντισον αυτό που επιδιώκει ο Ραλφ Λόρεν είναι να δημιουργεί ξεχωριστές εμπειρίες που μένουν αλησμόνητες στο κοινό».
Το Νοέμβριο ο Λόρεν ανακηρύχθηκε Αξιωματικός της Λεγεώνας της Τιμής από τον Πρόεδρο της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν.
Ο Μακρόν εξήρε τη «διαχρονική κομψότητα και τις οικογενειακές αξίες» του Αμερικανού σχεδιαστή και το στιλ του που έχει «το άρωμα της αιωνιότητας» πριν του επιδώσει το κόκκινο διάσημο με το παράσημο.
Τον ίδιο μήνα έκανε πρεμιέρα το ντοκιμαντέρ του HBO για την ζωή και τα έργα του σχεδιαστή με τον τίτλο «Very Ralph» σε σκηνοθεσία και παραγωγή της Σούζαν Λέισι.
Το «Very Ralph» περιλαμβάνει συνεντεύξεις με τον ίδιο τον Ραλφ Λόρεν, ο οποίος μιλά για τα παιδικά του χρόνια στο Μπρονξ, το ξεκίνημα της καριέρας του και για το πώς έχτισε μία αυτοκρατορία συνώνυμη του αμερικανικού στιλ. Ο Ραλφ Λόρεν αναφέρεται ακόμη στον πέντε δεκαετιών γάμο του, το πρωτοποριακό όραμά του, με καινοτόμες ιδέες, όπως η δημιουργία εντυπωσιακών καταστημάτων λιανικής πώλησης και η προώθηση της ποικιλομορφίας στις επιδείξεις μόδας, την κριτική που έχει δεχθεί και τις διαφημιστικές καμπάνιες του.