“Θέλησα με τον τρόπο μου να τιμήσω τις σκηνοθέτιδες των οποίων η δουλειά δεν αναγνωρίστηκε φέτος”, είπε στο κόκκινο χαλί της 92ης τελετής απονομής των βραβείων Όσκαρ η Νάταλι Πόρτμαν.


Στο αριστερό της πέτο είχε κεντημένα τα ονόματα των γυναικών που σκηνοθέτησαν με εκπληκτικό τρόπο, αλλά ούτε μία δεν ήταν ανάμεσα στις πέντε υποψηφιότητες για βραβείο Όσκαρ σκηνοθεσίας. Για μία ακόμα φορά ήταν μόνο άνδρες οι υποψήφιοι.

Στο πέτο της Dior κάπας της Νάταλι Πόρτμαν και μέχρι κάτω-κάτω ήταν κεντημένα τα ονόματα των σκηνοθέτιδων: Lulu Wang για το “The Farewell”, Greta Gerwig για το “Little Women”, Melina Matsoukas για το “Queen & Slim”, Kasi Lemmons για το “Harriet”, Lorene Scafaria για το “Hustlers”, Marielle Heller για το “A Beautiful Day in the Neighborhood”, Alma Har’el για το “Honey Boy” και Céline Sciamma για το “Portrait of a Lady on Fire”.

Η κίνηση της 38χρονης Νάταλι Πόρτμαν εκτιμήθηκε ιδιαιτέρως από τις σκηνοθέτιδες και θύμισε σε όλους ότι η Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογράφου για μία ακόμα φορά απέκλεισε από τις υποψηφιότητες εξαιρετικές δημιουργούς.

Η Lulu Wang πριν ανακοινωθούν οι υποψηφιότητες θεωρείτο φαβορί για το βραβείο καλύτερης Σκηνοθεσίας με την ταινία της “The Farewell”, ενώ η ταινία της Greta Gerwig “Little Women” ήταν υποψήφια για έξι Όσκαρ, αλλά όχι για το Όσκαρ καλύτερης σκηνοθεσίας.


Η Alma Har’el σχολίασε το μήνυμα που έστειλε από το κόκκινο χαλί η Νάταλι Πόρτμαν κι ανέβασε στο Twitter και μία κοντινή φωτογραφία από το πέτο της ηθοποιού, στο οποίο διακρίνεται το όνομά της και έγραψε “Πρώτη μου φορά στα Όσκαρ. Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο όμορφη!”