Μετά τα Fabletics, η Κέιτ Χάντσον λάνσαρε πριν από λίγες μέρες τη σειρά ολιστικών διατροφικών συμπληρωμάτων InBloom κι όπως φαίνεται έχει αποφασίσει να εδραιωθεί στο χώρο του well being.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη INBLOOM (@tobeinbloom) στις

“Η ιδέα της ευεξίας πρέπει να είναι προσιτή σε όλους”

“Η ιδέα της ευεξίας δεν χρειάζεται να είναι ένας κόσμος αποκλειστικών προνομίων…δεν θέλω να είμαι μέρος αυτού. Πρέπει να είναι προσιτή σε όλους. Όσο πιο μεγάλη ζήτηση έχει, τόσο πιο φθηνή γίνεται και τόσο περισσότεροι άνθρωποι θα μπορούν να την απολαύσουν. Αυτή είναι η αποστολή μου”, έγραψε η Κέιτ Χάντσον, αφήνοντας υπονοούμενα για τα πανάκριβα προϊόντα που προωθεί το Goop της Γκουίνεθ Πάλτροου.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kate Hudson (@katehudson) στις

Σιγά -σιγά οι επιχειρήσεις της Κέιτ Χάντσον στον χώρο της ευεξίας θα μπορούσαν να γίνουν το αντίβαρο στις κάπως extreme και πανάκριβες προτάσεις της Γκουίνεθ Πάλτροου, η οποία από το Goop προτείνει από συνταγές ευεξίας μέχρι κεριά που μυρίζουν σαν σαν τον κόλπο της ή σαν τον οργασμό της.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη goop (@goop) στις

Όπως είπε η Κέιτ Χάντσον οι χυμοί ευεξίας, οι βιταμίνες, τα συμπληρώματα που προέρχονται αποκλειστικά από τη φύση, με αγνά συστατικά, σε κάνουν να ηρεμείς και να αφομοιώνεις πιο εύκολα ό,τι μαθαίνεις είναι μόνο λίγα από τα προϊόντα του InBloom και έπεται συνέχεια.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη INBLOOM (@tobeinbloom) στις

Πιο γήινη, πιο προσιτή και για πολλούς σίγουρα πιο συμπαθής από τη Γκουίνεθ Πάλτροου, είναι πολύ πιθανό το InBloom να γίνει σύντομα ένας από τους κύριους ανταγωνιστές του Goop.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη INBLOOM (@tobeinbloom) στις