Οι ταινίες του Ουαλού σκηνοθέτη Πίτερ Γκριναγουέι φημίζονται για την ξεχωριστή επιρροή τους από την εποχή της Αναγέννησης και την μπαρόκ ζωγραφική. Το ίδιο ακριβώς στυλ επέλεξε και για να δημιουργήσει την καινούργια μικρού μήκους ταινία του με ένα «πρωτοεμφανιζόμενο καστ» από σύγχρονους γαλαζοαίματους για την νέα καμπάνια της Raffles Hotels & Resorts ώστε να γεφυρώσει την ευγενή κληρονομιά της Raffles με το ισχυρό μέλλον της.

Η καμπάνια «Hotel Royalty Since 1887»αποτίει φόρο τιμής στην ιστορία και στο κύρος του brand μ’ ένα καινοτόμο, συγκινητικό, ασυνήθιστο και άτυπο πρίσμα – δίνοντας νέα πνοή στην αριστοκρατική αύρα των ξενοδοχείων μέσα από ένα καστ πολλών γενεών που πάντα θεωρούσαν τη Raffles την αγαπημένη τους επιλογή πολυτελούς διαμονής.

Η ταινία, που προβάλλει μια μαγευτική μέρα της ζωής στα Raffles και γυρίστηκε εξ ολοκλήρου στο Raffles Singapore τη γενέτειρα του brand, έχει πρωταγωνιστές της ένα καστ από σύγχρονους γαλαζοαίματους. Εκτός από την πριγκίπισσα Μαρία Ολυμπία στην καμπάνια παίρνουν μέρος επίσης οι: Catharina von Habsburg, Αρχιδούκισσα της Αυστρίας,  Πριγκίπισσα της Ουγγαρίας και της Βοημίας με τη μητέρα της Αρχιδούκισσα Anna Gabriele von Habsburg, το γένος von Wrede, Maharaja Sawai Padmanabh Singh, Βασιλιάς της Τζαϊπούρ,  George Spencer-Churchill, Μαρκήσιος του Blandford και ο Πρίγκιπας Nikolai της Δανίας– σε μια σειρά από υπέροχες και ιδιαίτερες περιπέτειες.

Καθώς η μέρα προχωρά, οι σκηνές οδηγούνται σε ένα κρεσέντο μέσα από μια «έκρηξη» χρωμάτων, υφών και κίνησης που κορυφώνεται με την ευχαρίστηση ενός πληθωρικού δείπνου. Σε όλες τις σκηνές, οι απλές απολαύσεις αναδεικνύονται και το ταξίδι εμπνέει μια αίσθηση θαυμασμού και έκπληξης, αντανακλώντας την αληθινή ουσία του brand και την αίσθηση της Raffles που βιώνουν οι επισκέπτες.

Η καμπάνια, που σχεδιάστηκε με στόχο να επαναπροσδιορίσει τη χρυσή εποχή του ταξιδιού, με κάθε κάδρο να προσομοιάζει με πίνακα ζωγραφικής με κορεσμένα χρώματα και υφές που φαντάζουν εξωτικά και τολμηρά και την ίδια στιγμή οικεία. Είναι εμπνευσμένη από τη φιλοσοφία της Raffles για αληθινή πολυτέλεια, που δεν αφορά μόνο σε αυτό που κάνουμε αλλά και στο πώς νιώθουμε, η διαφήμιση αναδεικνύει τη θέση του brand ως έναν προορισμό για τους λάτρεις των ταξιδιών, ένα σημείο συνάντησης για διάφορες κουλτούρες με διεθνείς επιρροές, ένα μέρος όπου γεννιούνται ιστορίες και θρύλοι.

Από τη συγγραφή μέχρι την ενασχόληση με τη μόδα και από το πόλο μέχρι την αεροπορία, κάθε μέλος του βασιλικού καστ έχει ένα προσωπικό πάθος που συνδέεται με τις ρίζες του brand Raffles. Ο σκηνοθέτης Πίτερ Γκριναγουέι έχει ενσωματώσει αυτά τα πάθη στην καμπάνια με συμβολικούς και ουσιαστικούς τρόπους.

Μια ιδιαίτερα έντονη σκηνή απεικονίζει τη Catharina von Habsburg να γράφει ακριβώς εκεί που ο Rudyard Kipling, ένας από τους αγαπημένους της συγγραφείς, έγραψε το «Βιβλίο της Ζούγκλας». Ο Γκριναγουέι αποτυπώνει μια απίστευτα συγκινητική στιγμή, καθώς η von Habsburg γράφει ένα συναισθηματικό γράμμα στην πρόγονό της, Μαρία Αντουανέτα. Σε όλη την ταινία, ο σκηνοθέτης έχει ως στόχο να αναδείξει το Raffles ως ένα exclusive «καταφύγιο» για πολυταξιδεμένους connoisseurs μαγεύοντάς τους με ξεχωριστές και ουσιαστικές εμπειρίες.

Το θρυλικό brand, γνωστό για τη δημιουργία ξενοδοχείων-τοπόσημο σε πολιτιστικά πλούσιους προορισμούς σε όλο τον κόσμο, η Raffles σχεδιάζει να διπλασιάσει το χαρτοφυλάκιό της έως το 2024, προσθέτοντας μια σειρά από ξεχωριστούς προορισμούς που θα συνεχίσουν να θέτουν τα πρότυπα στην πολυτελή φιλοξενία.

Πρόσφατα, η Raffles άνοιξε ένα δεύτερο ξενοδοχείο στο Ντουμπάι (The Palm), ενώ το πολυαναμενόμενο Raffles London στο The OWO πρόκειται να αρχίσει λειτουργία του το 2022, μαζί με άλλα flagship ξενοδοχεία που έχουν προγραμματιστεί για τη Βοστόνη, την Ντόχα, την Τζέντα, το Μακάο, το Μπαχρέιν, τη Μόσχα και αλλού.

Για να παρακολουθήσετε την ταινία του Peter Greenaway, πατήστε εδώ: http://www.raffles.com/raffles-life/raffles-royalty