Η παρουσίαση, σε δημοσιογράφους και influencers που την παρακολουθούσαν ταυτόχρονα σε όλη την Ευρώπη, έγινε από ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο κέντρο της Κοπεγχάγης. Οι άνθρωποι της JYSK θέλησαν να επικοινωνήσουν τις νέες τάσεις, τη συλλογή των προϊόντων της αλλά και τι ενέργειες κάνουν στον τομέα της βιωσιμότητας.
Μέσω ενός livestream διάρκειας 45 λεπτών παρουσιάστηκαν τραπέζια και καρέκλες τραπεζαρίας, αξεσουάρ κουζίνας και προϊόντα για την κρεβατοκάμαρα.
«Το να είσαι «trendy» πρέπει να συμβαδίζει με ενέργειες που προάγουν τη βιωσιμότητα. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα μας καλύπτουν πάντα τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών μας αλλά και ότι παράγονται με βάση τις αρχές της βιωσιμότητας. Παράλληλα με την παρουσίαση μερικών από των εξαιρετικών νέων προϊόντων μας θέλουμε να περάσουμε και αυτό το μήνυμα στη σημερινή παρουσίαση» εξήγησε η Rikke Blæsild, Range & Design Manager στη JYSK.
Οικοδεσπότης στην αθηναϊκή συνάντηση ήταν ο Κώστας Δημόπουλος Sales & Marketing Manager JYSK Ελλάδας. Αμέσως μετά ακολούθησε γεύμα με θέα την Ακρόπολη.
(Φωτογραφίες: STUDIO PANOULIS. Η ομάδα της JYSK Ελλάς)