Με τα καταστήματα, τις αποθήκες και τους οίκους μόδας να έχουν βάλει προσωρινό λουκέτο και με τους «εργάτες» της μόδας να κάθονται στον πάγκο της αναμονής η βιομηχανία της μόδας περνάει μία πρωτόγνωρη κρίση και το μέλλον μοιάζει ζοφερό.

Ενώ την «χρυσή εποχή» της εξωστρέφειας, της παραγωγής, των fashion shows και της μεγάλης ζήτησης όλα ήταν φανταχτερά και διασκεδαστικά τώρα τίθεται ένα ερώτημα για τα περιοδικά που φιλοξενούσαν τη γιορτή και τα έντονα χρώματα. «Πώς πρέπει να μοιάζουν και να είναι τα περιοδικά μόδας;»

Μία πρώτη απάντηση; Μία άδεια, λευκή σελίδα. Αυτό έκανε η ιταλική έκδοση της Vogue που αναδεικνύει το «κενό» που ζούμε και πρόκειται να ζήσουμε για αρκετό καιρό. Η Ιταλία είναι άλλωστε μία τσακισμένη χώρα που μετράει απώλειες καθημερινώς.

«Για τι άλλο να μιλήσουμε, τι έχουμε να πούμε όταν ο κόσμος πεθαίνει, οι γιατροί και το νοσηλευτικό προσωπικό θέτουν σε κίνδυνο την ζωή τους σε καθημερινή βάση και ο κόσμος αλλάζει για πάντα;», έγραψε ο αρχισυντάκτης της Emanuele Farneti.

Οι στόχοι που θέτει ο Farneti με την συγκεκριμένη έκδοση έχουν να κάνουμε με το να φανταστούμε την ζωή που θα έχουμε όταν η πανδημία τελειώσει. Μία ζωή χωρίς αυτολύπηση, με ένα μεγάλο κύμα δημιουργίας που θα προκύψει από τους «εγκλωβισμένους» καλλιτέχνες που τώρα «μένουν σπίτι» και έτσι επιλέγει να τυπώσει ένα τελείως λευκό και άδειο εξώφυλλο για πρώτη φορά στην ιστορία του περιοδικού.

Η ιταλική Vogue επιλέγει το λευκό σαν σύμβολο ενός φωτεινού μέλλοντος. Το λευκό είναι το χρώμα των στολών που φοράνε οι γιατροί και το νοσηλευτικό προσωπικό. Αυτοί που καθημερινώς ρισκάρουν την ζωή τους για να σώσουν αυτούς που έχουν ανάγκη από βοήθεια και φροντίδα.

Την ίδια στιγμή το λευκό είναι η βάση, πάνω στην οποία θα γραφτεί η ιστορία από την αρχή. Είναι η πρώτη λευκή σελίδα μιας καινούριας ζωής.