H μόδα συμβάλλει στον αγώνα κατά του κορονοϊού και εμπνέει τον κόσμο. Ο Ralph Lauren έδωσε την ευκαιρία στους ανθρώπους να σκεφτούν διαφορετικά, να εμπνευστούν και να δημιουργήσουν “κάτι” για καλό σκοπο.
Έχοντας δώσει- ήδη- 10 εκατομμύρια δολάρια στον αγώνα για την αντιμετώπιση της πανδημίας, φτιάχνοντας μάσκες προστασίας και φορέματα για την καραντίνα, το αμερικανικό brand πολυτελείας συνεχίζει να δίνει το καλό παράδειγμα.
Το “Polo Project: Design for Good” ζήτησε από τους ανθρώπους να «εμπνευστούν από την ελπίδα και την αισιοδοξία του κόσμου» και να δημιουργήσουν ένα πρωτότυπο σχέδιο για μία πόλο μπλούζα.
Οι φιναλίστ, θα επιλεγούν από τις ομάδες σχεδιασμού γυναικείων και ανδρικών σειρών του brand και θα αποκαλυφθούν στην εφαρμογή The Polo App όπου από την 1η Ιουνίου έως και τις 15 Ιουνίου το κοινό θα μπορεί να ψηφίζει για την ανάδειξη του καλύτερου σχεδίου.
Ο νικητής θα τιμηθεί με μία δωροκάρτα Ralph Lauren αξίας 500 δολαρίων και θα δει το σχέδιό του να πωλείται στον ιστότοπο και την εφαρμογή του Ralph Lauren. Όλες οι πωλήσεις και τα έσοδα από το σχέδιο θα διατεθούν στο Ταμείο Αλληλεγγύης Covid-19 του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για να στηριχθούν τα προγράμματα για την πρόληψη, ανίχνευση και την αντιμετώπιση της πανδημίας σε όλο τον κόσμο.
“Ο αντίκτυπος του Covid-19 στον κόσμο αλλά και στη βιομηχανία της μόδας και των επιχειρήσεων είναι μεγάλος”, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ralph Lauren και συμπλήρωσε «Για περισσότερα από 50 χρόνια δίνουμε σημασία και αξία στην ιδέα της διαχρονικότητας, εστιάζοντας σε αυτό που έχει διάρκεια. Το συγκεκριμένο σκεπτικό έχει ορίσει, όχι μόνο τα προϊόντα μας, αλλά και την επιχείρησή και τον πολιτισμό μας. Έχει διαμορφώσει και έχει καθοδηγήσει τις δράσεις μας τόσο στις καλύτερες όσο και στις πιο δύσκολες στιγμές. Καθώς αντιμετωπίζουμε τις συνέπειες αυτής της παγκόσμιας πανδημίας, θα παραμείνει η κατευθυντήρια αρχή μας, έτσι ώστε όχι μόνο να υπομείνουμε αυτήν την κρίση, αλλά και να καταφέρουμε να ευδοκιμήσουμε εξα αρχής τα επόμενα χρόνια”.
Η συμμετοχή ήταν ανοιχτή σε άτομα ηλικίας άνω των 18 ετών που ζουν στις ΗΠΑ ή το Ηνωμένο Βασίλειο. Το κάλεσμα ζητούσε από τους καλλιτέχνες να επικεντρωθούν και να αναδείξουν στοιχεία που σχετίζονται με την ελπίδα και την αισιοδοξία.