Η τουριστική βιομηχανία, όπως είπε ο πρωθυπουργός, δέχθηκε το σοβαρότερο πλήγμα από την πανδημία αλλά σιγά σιγά τα πράγματα βελτιώνονται. Κι όπως δήλωσε: «Η σωστή αντιμετώπιση της κρίσης μας δίνει τη δυνατότητα σταδιακά να επανερχόμαστε στη νέα πραγματικότητα απελευθερώνοντας σταδιακά και πάντα υπό την καθοδήγηση των ειδικών την επανεκκίνηση κλάδων της οικονομίας».

Σύμφωνα με τον πρωθυπουργό, τα υγειονομικά πρωτόκολλα θα τηρηθούν αυστηρά προκειμένου να προφυλαχθούν οι χιλιάδες εργαζόμενοι που απασχολούνται στον τουριστικό κλάδο. Ο αριθμός των επισκεπτών θα είναι μειωμένος φέτος σε σχέση με τα 33 εκατομμύρια, που επισκέφθηκαν πέρυσι τη χώρα μας ενώ κανείς δεν μπορεί με ασφάλεια να προβλέψει πόσοι θα είναι οι τουρίστες φέτος.

«Θα είμαστε λιτοί και δωρικοί, μακριά από φαμφάρες σε αυτή τη δύσκολη παγκόσμια συγκυρία», τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Στην εκδήλωση προβλήθηκε για πρώτη φορά το βίντεο της νέας καμπάνιας για την Ελλάδα με τίτλο «The Greek Summer state of mind», που σχεδιάστηκε από τον Στηβ Βρανάκη, επικεφαλή δημιουργικού στην Προεδρία της Ελληνικής Κυβέρνησης και την Marketing Greece.

Την καμπάνια προλόγισε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης ο οποίος δήλωσε: «Θέλουμε οι επισκέπτες μας να βιώσουν την Ελλάδα που ονειρεύονται. Κάθε μικρή ή μεγαλύτερη έκπληξη που κρύβει μέσα της, με τη γαλήνη στην ψυχή και στο πνεύμα».

Η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα σημείωσε ότι σχεδιάστηκε ένα μήνυμα λιτό και απέριττο, σεμνό και με μέτρο γεμάτο με συναίσθηση δηλώνοντας: «Σε ένα πλάνο 40 δευτερολέπτων χωράνε όλα τα παραπάνω».

(Φωτογραφία εξωφύλλου: ΧΑΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ, ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΕΤΣΑΣ, ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ)