Στην παρουσίαση, όλος ο χώρος, είχε φτιαχτεί με έπιπλα και διακοσμητικά χώρου αποκλειστικά της JYSK και μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν.
Η νέα συλλογή Nordic Mood της JYSK καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε εύκολα να απολαύσετε το πνεύμα των Χριστουγέννων στο σπίτι.
Ο Κώστας Δημόπουλος Sales & Marketing Manager JYSK Ελλάδας ανέφερε σχετικά με την εκδήλωση: «Στόχος της εκδήλωσης ήταν, πέρα από το να καλωσορίσουμε τους καλεσμένους μας και να περάσουμε καλά, να φέρουμε λίγη από τη μαγεία των Σκανδιναβικών Χριστουγέννων στην καρδιά της Αθήνας και να μπούμε έτσι στο κλίμα των γιορτών αλλά και του Hygge, μιας φιλοσοφίας και στάσης ζωής που έρχεται από τη Δανία, τη χώρα από την οποία προέρχεται η JYSK και που αποτελεί μέρος και της δικής μας φιλοσοφίας».
Το hygge που στα ελληνικά θα μπορούσε να μεταφραστεί ελεύθερα ως «θαλπωρή» είναι ο τρόπος των Δανών για να περνάνε καλά με απλά πράγματα, μόνοι τους ή συντροφιά με την οικογένεια και τους φίλους τους. Στη χώρα του hygge, τα Χριστούγεννα αποκτούν το πλήρες νόημά τους με αυθεντικές οικογενειακές παραδόσεις. Για τους Δανούς, η μαγεία των Χριστουγέννων αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας όταν φτάνει ο χειμώνας κι αυτό γιορτάζεται, με μικρές χειρονομίες που αποτελούν πηγή μεγάλης ευτυχίας, ξεκινώντας από το χριστουγεννιάτικο στολισμό του σπιτιού. Οι Σκανδιναβοί φημίζονται για το απλό αλλά εντυπωσιακό χριστουγεννιάτικο στυλ τους.
(ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: STUDIO PANOULIS.ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΞΩΦΥΛΛΟΥ: ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ)