Η νέα προσέγγιση στη διαφήμιση εκμεταλλεύεται τη δύναμη των social media και οι μεγάλοι οίκοι μόδας την αξιοποιούν κατάλληλα για να απευθυνθούν στην πιο νέα γενιά καταναλωτών.
Με αυτό το σκεπτικό φαίνεται να έχει σχεδιαστεί η νέα διαφημιστική κίνηση του Louis Vuitton, με πρωταγωνίστρια τη Μαρία Ολυμπία, πρώτο παιδί του Παύλου και της Μαρί Σαντάλ.
Η 24χρονη γαλαζοαίματη έχει βασιλικό τίτλο όπως και ο πατέρας της, παρόλο που η Βασιλεία στην Ελλάδα έχει καταργηθεί. Ωστόσο, οι τίτλοι διατηρούνται εφ’ όρου ζωής και η Ολυμπία –όπως έχει επικρατήσει να τη φωνάζουν– είναι πριγκίπισσα της Ελλάδος και της Δανίας.
Στο επίκεντρο της καμπάνιας βρίσκεται η σειρά τσαντών «Capucines», που πήρε το όνομά της από τη διεύθυνση του πρώτου καταστήματος που είχε ανοίξει ο ίδιος ο Louis Vuitton, το 1854, στην οδό Neuve-des-Capucines.
Το κλασικό σχέδιο ανανεώνεται κάθε σεζόν όσον αφορά στα χρώματα και τα υλικά που ντύνουν το μονόγραμμα LV.
Το βίντεο της καμπάνιας έχει γυριστεί στο Παρίσι και όλα τα ρούχα και κοσμήματα που φοράει η Ολυμπία είναι είναι Louis Vuitton. Στο site του οίκου, κάθε η φωτογραφία κάθε look οδηγεί για λεπτομέρειες στο ηλεκτρονικό κατάστημα, που όμως δεν είναι ενεργό σε όλες τις χώρες του κόσμου.
Η Ολυμπία ήταν ανάμεσα στις καλεσμένες στην πιο πρόσφατη επίδειξη Louis Vuitton, στο Παρίσι, για την παρουσίαση της γυναικείας συλλογής του οίκου για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021.