Η νέα σαιζόν στο Εθνικό Θέατρο ξεκινά οκτώ ολόκληρους μήνες μετά το σφράγισμα των κλειστών θεατρικών χώρων, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Δεκατρείς παραστάσεις έρχονται το φετινό χειμώνα στις διαφορετικές σκηνές του Εθνικού Θεάτρου με την καθεμιά να έχει τη δική της ξεχωριστή βαρύτητα κι όλες μαζί να καλύπτουν μια ευρύτατη γκάμα προτιμήσεων.
Από την «Κυρία του Μαξίμ» του Ζωρζ Φεντώ μέχρι τον «Γυάλινο Κόσμο» του Τενεσί Ουίλιμας και από το «Σ’ εσάς που μ’ ακούτε» της Λούλας Αναγνωστάκη μέχρι το «Φεγγάρι από Χαρτί» των Ρέππα – Παπαθανασίου.
«Κατακλυσμούς ποτέ δε λογαριάσαμε/ μπήκαμε μέσ΄στα όλα και περάσαμε»: Τους παραπάνω στίχους του Οδυσσέα Ελύτη επέλεξε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου Δημήτρη Λιγνάδη για να κηρύξει, συμβολικά, την έναρξης της νέας καλλιτεχνικής περιόδου η οποία έρχεται σε μια εξαιρετικά κρίσιμη και με ειδικές συνθήκες περίοδο, οκτώ ολόκληρους μήνες μετά το σφράγισμα των κλειστών θεατρικών χώρων λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.
«Ας γίνει, για τη θεατρική χρονιά που ξεκινάει, αυτός ο στίχος του Οδυσσέα Ελύτη αφετηρία και έμπνευση για το Εθνικό μας Θέατρο. Για το Εθνικό μας Θέατρο που από την έναρξη της πανδημίας στον τόπο μας, με θυσίες πολλές και αγώνες πολλών, άντεξε. Και συνεχίζει και τούτο τον χειμώνα να επιτελεί την ιστορική αποστολή του. Για το Εθνικό μας Θέατρο, που δεν σταμάτησε ποτέ να δοκιμάζει και να δυναμώνει τις αντοχές του, που δεν έπαψε ποτέ να αιμοδοτεί τον πολιτισμό μας» λέει χαρακτηριστικά ο Δημήτρης Λιγνάδης και προσθέτει: «Μένουμε ζωντανοί και δυνατοί. Κλυδωνιζόμαστε αλλά δεν κλονιζόμαστε. Είμαστε έτοιμοι να ανοίξουμε τις πόρτες μας και τις καρδιές μας, για να υποδεχτούμε τον θεατή. Τηρώντας σχολαστικά τα μέτρα. Αλλά και διατηρώντας την άμετρη πίστη, ότι το θέατρο αντιτάσσεται στη δυστοπία και στον φόβο. Σας καλώ να εμπιστευτείτε και να στηρίξετε το θέατρο. Για να διατρανώσουμε όλοι μαζί ότι η θεατρική λειτουργία –το αριστοτελικό «…χαίρειν τοις μιμήμασι πάντας»– είναι μοναδική και αναντικατάστατη. Στους αιώνες.»
https://www.youtube.com/watch?v=LvhTHYKxNGc&feature=emb_logo
Αναλυτικό πρόγραμμα παραστάσεων
Κτήριο Τσίλλερ
Κεντρική Σκηνή
Η κυρία του Μαξίμ, του Ζωρζ Φεντώ
Έναρξη 21/10
Ο Ζορζ Φεντώ, απόγονος του Μολιέρου και ανανεωτής του βωντβίλ, είναι οξυδερκής παρατηρητής της κοινωνίας και των συμπεριφορών και κυνικός σχολιαστής των κακώς κειμένων. Δαιμόνιοι σκηνικοί μηχανισμοί, πνευματώδης σάτιρα και ανθρώπινες ψυχές σε φρενήρη αγωνία, απίθανες συμπτώσεις που οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια σε μία έκρηξη που όμως δεν θα γίνει ποτέ είναι τα βασικά συστατικά της φάρσας. Η κυρία του Μαξίμ που γράφτηκε στο γύρισμα του αιώνα (1899) χάρισε στον συγγραφέα της έναν μεγαλοπρεπή θρίαμβο.
Ταυτότητα παράστασης
Μετάφραση – Σκηνοθεσία: Θωμάς Μοσχόπουλος
Σκηνικά: Ευαγγελία Θεριανού
Κοστούμια: Κλαιρ Μπρέισγουελ
Μουσική: Κορνήλιος Σελαμσής
Διανομή (με αλφαβητική σειρά):
Θανάσης Αλευράς, Στέλλα Αντύπα, Αφροδίτη Αντωνάκη, Κωνσταντίνος Αρνόκουρος, Μελίνα Βαμπούλα, Ηλιάνα Γαϊτάνη, Θανάσης Δήμου, Ευαγγελία Καρακατσάνη, Έμιλυ Κολιανδρη, Κώστας Κορωναίος, Αυγουστίνος Κούμουλος, Πέλλα Μακροδημήτρη, Αθηνά Μουστάκα, Ελπίδα Νικολάου, Άννα Πατητή, Πέτρος Σκαρμέας, Γιώργος Τζαβάρας, Κώστας Φιλίππογλου, Γιάννης Φιλίππου, Δημήτρης Φουρλής, Γαλήνη Χατζηπασχάλη
Αλέξανδρος Χρυσανθόπουλος
Μολιέρος, του Μιχαήλ Μπουλγκάκοφ
Ο Μολιέρος γράφτηκε το 1930, απαγορεύτηκε από τον Στάλιν και ήταν αιτία σύγκρουσης του συγγραφέα με τον Στανισλάφσκι. Όταν ανέβηκε πλέον στο Θέατρο Τέχνης της Μόσχας το 1936 κατέβηκε άρον άρον μόλις μετά από επτά παραστάσεις. Ο Μπουλγκάκοφ γοητεύτηκε από την προσωπικότητα του Μολιέρου, ιστορεί την τελευταία περίοδο της ζωής του, του θιάσου και του έργου του, τις ερωτικές του περιπέτειες, καθώς και τις σχέσεις του με την εξουσία και την εκκλησία. Παράλληλα βρίσκει τον τρόπο να μιλήσει ευφυώς για παρόμοια φαινόμενα στο θέατρο και στην πολιτική στη Ρωσία της εποχής του και να ξεσκεπάσει το δογματικό και ολοκληρωτικό καθεστώς.
Ταυτότητα παράστασης
Μετάφραση: Λεωνίδας Καρατζάς
Σκηνοθεσία: Στάθης Λιβαθινός
Σκηνικά – Κοστούμια: Ελένη Μανωλοπούλου
Μουσική: Θοδωρής Αμπαζής
Διανομή (με αλφαβητική σειρά)
Αργυρώ Ανανιάδου, Βασίλης Ανδρέου, Μιχάλης Βαλάσογλου, Αντώνης Γιαννακός, Γιώργος Δάμπασης, Πάνος Ζυγούρος, Κωνσταντίνος Ζωγράφος, Νίκος Καρδώνης, Στάθης Κόικας, Κώστας Κορωναίος, Δαυίδ Μαλτέζε, Φοίβος Μαρκιανός, Μαρία Σαββίδου, Χρήστος Σουγάρης, Άρης Τρουπάκης, Αμαλία Τσεκούρα, Σταμάτης Φασουλής.
Η Βαβυλωνία, του Δημήτρη Βυζάντιου
Σε ένα πανδοχείο στο Ναύπλιο, την πρωτεύουσα του νεοσύστατου ελληνικού κράτους, μια παρέα ανδρών από διάφορα μέρη της Ελλάδας γιορτάζει τη νίκη των συμμαχικών δυνάμεων στη Ναυμαχία του Ναβαρίνου. Το πρώτο θεατρικό έργο της ελληνικής λογοτεχνίας μετά την απελευθέρωση, – σε μια νεοσύστατη χώρα που πρέπει να βρει τους τρόπους να ξεπεράσει τις δυσκολίες και να οργανωθεί – μεταφέρει με κωμικό τρόπο την ασυνεννοησία μεταξύ των ηρώων καθώς ο καθένας μιλάει το δικό του γλωσσικό ιδίωμα.
Ταυτότητα παράστασης
Σκηνοθεσία: Γιάννης Κακλέας
Σκηνικά: Σάκης Μπιρμπίλης – Γιάννης Κακλέας
Κοστούμια: ΗλένιαΔουλαδίρη
Μουσική Σύνθεση – μουσική επιμέλεια: Μαρίζα Ρίζου
Διανομή (με αλφαβητική σειρά):
Κώστας Αποστολάκης, Μιχάλης Βαλάσογλου, Κωνσταντίνος Γαβαλάς, Θανάσης Δήμου
Πάνος Ζυγούρος, Κωνσταντίνος Ζωγράφος, Γιάννης Κότσιφας, Λάμπρος Κτεναβός, Σπύρος Κυριάκος, Νίκη Λάμη, Κωνσταντίνος Μαγκλάρας, Ιεροκλής Μιχαηλίδης, Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, Θοδωρής Σκυφτούλης, Κωνσταντίνα Τάκαλου, Δημήτρης Φουρλής.
Κεντρική Σκηνή – Παράσταση για παιδιά
Πιστεύω στους μονόκερους, του Μάικλ Μορπούργκο
Μια παράξενη βιβλιοθηκάριος, συναρπαστικές ιστορίες κι ένας μονόκερος – πραγματικός ή μαγικός; Κανείς δεν ξέρει! Κι εκεί μαζί τους ο εντεκάχρονος Θωμάς έτοιμος να ζήσει τις μεγαλύτερες περιπέτειες της ζωής του… στον κόσμο της φαντασίας. Όταν όμως ο πόλεμος εισβάλλει πραγματικά στη ζωή του, ο μικρός Θωμάς, αλλαγμένος πια και πιο ώριμος, θα βρει την ελπίδα και τη γενναιότητα να αντιτάξει στη λαίλαπα του πολέμου, τη φωτιά που καίει μέσα του. Με αφορμή το μυθιστόρημα του συγγραφέα του War Horse Μάικλ Μορπούργκο, μια συναρπαστική παράσταση για όλη την οικογένεια με ζωντανή μουσική στην Κεντρική Σκηνή!
Ταυτότητα παράστασης
Διασκευή από το πρωτότυπο: Βαγγέλης Χατζηγιαννίδης
Σκηνοθεσία: Σοφία Βγενοπούλου
Σκηνικά: Τίνα Τζόκα
Κοστούμια, μαριονέτες, ειδικές κατασκευές: Δέσποινα Μακαρούνη
Μουσική: Αγγελος Τριανταφύλλου
Στίχοι τραγουδιών: Τζούλια Διαμαντοπούλου
Διανομή (με αλφαβητική σειρά)
Ασημίνα Αναστασοπούλου, Γιάννης Εγγλέζος, Βασίλης Καλφάκης, Αλέξης Κωτσόπουλος, Νικόλας Παπαδομιχελάκης, Τζένη Παρασκευαϊδου, Κατερίνα Πατσιάνη, Καλλιόπη Σίμου, Γιώργος Σκαρλάτος, Στρατής Χατζησταματίου, Χριστίνα Χριστοδούλου
Μουσικοί επί σκηνής: Μενέλαος Μωραϊτης – τούμπα, Σπυρος Νίκας – σαξόφωνο, Βασίλης Παναγιωτόπουλος – πιάνο, πλήκτρα, τρομπόνι.
Σκηνή «Νίκος Κούρκουλος»
Σ’ εσάς που με ακούτε, της Λούλας Αναγνωστάκη
Έναρξη 30/10
Στο τελευταίο έργο της η Λούλα Αναγνωστάκη τοποθετεί τη δράση στο Βερολίνο του 2001 όπου διαδηλώσεις και ταραχές δημιουργούν μια ατμόσφαιρα αγωνίας και φόβου. Οι ήρωές της «εγκλωβισμένοι» σε μια ζωή που δεν τους ικανοποιεί πια, σχεδιάζουν τρόπους διαφυγής. Και η ωμότητα της πραγματικότητας διαλύει τις ψευδαισθήσεις τους. Μόνο η Σοφία θα φτάσει κοντά στην ελευθερία πληρώνοντας βαρύ τίμημα.
Ταυτότητα παράστασης
Δραματουργική επεξεργασία-Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Αβρανάς
Σκηνικά, κοστούμια: Έλλη Παπαγεωργακοπούλου
Χορογραφία: Αμάλια Μπένετ
Φωτισμοί: Ολυμπία Μυτιληναίου
Μουσική: Θοδωρής Ρέγκλης
Διανομή (με αλφαβητική σειρά):
Στάθης Κόικας, Λάμπρος Κτεναβός, Aλέξανδρος Μαυρόπουλος, Μιχάλης Μουλακάκης, Γιώργος Μπινιάρης, Αγλαΐα Παππά, Αρετή Πασχάλη, Ξένια Παυλοπούλου, Ελένη Ρουσσινού, Γιώργος Στάμου.
Ο γυάλινος κόσμος, του Τενεσί Ουίλιαμς
Το πιο διάσημο και προσωπικό έργο του Τενεσί Ουίλιαμς, ένα «έργο μνήμης» όπως ο ίδιος χαρακτήριζε τον Γυάλινο Κόσμο, είναι ένα έργο για τις εύθραυστες ισορροπίες. Στη Νέα Υόρκη της μεγάλης Ύφεσης ο Τομ, ένας νεαρός ποιητής, ασφυκτιά στη δουλειά του και στο μικρό διαμέρισμα που μοιράζεται με τη μητέρα και τη μικρότερη αδελφή του, Λώρα, ένα φοβισμένο πλάσμα που προτιμά τη συλλογή του από γυάλινα ζωάκια από τους ανθρώπους. Ο καθένας από αυτούς έχει επιλέξει να βρει καταφύγιο στον δικό του φανταστικό τόπο σε μια προσπάθεια να αντέξουν το παρόν.
Ταυτότητα παράστασης
Μετάφραση: Στέλιος Βαφέας
Σκηνοθεσία: Γιώργος Νανούρης
Σκηνικά: Μαίρη Τσαγκάρη
Κοστούμια: Γρηγόρης Τριανταφύλλου“DeuxHommes”
Μουσική: Θοδωρής Οικονόμου
Διανομή (αλφαβητικά)
Όλια Λαζαρίδου, Κωνσταντίνος Μπιμπής, Λένα Παπαληγούρα, Αναστάσης Ροϊλός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ένας χρόνος χωρίς τη Σοφία Κοκοσαλάκη
Θέατρο REX
Σκηνή «Μαρίκα Κοτοπούλη»
Φεγγάρι από χαρτί
Κείμενο – Σκηνοθεσία: Μιχάλης Ρέππας – Θανάσης Παπαθανασίου
Εναρξη 23/10
Το Φεγγάρι από χαρτί φωτίζει μια Αθήνα που δεν υπάρχει πια παρά μόνο στο παρελθόν, στα όνειρα και τις αναμνήσεις μας. Ρίχνει το φως του σε μια πόλη μαγική, μια γειτονιά στην οδό Αστυδάμαντος, και αφηγείται ιστορίες έρωτα, ενηλικίωσης, πόνου και ευτυχίας με φόντο τα ιστορικά γεγονότα της δεκαετίας του ’60. Ένα μουσικό έργο για όσα βρίσκονται πέρα από εκεί που μπορούν να περιγράψουν οι λέξεις.
Ταυτότητα παράστασης
Σκηνοθεσία: Μιχάλης Ρέππας-Θανάσης Παπαθανασίου
Μουσική: Νίκος Κυπουργός
Στίχοι: Αφροδίτη Μάνου
Σκηνικά: Ελλη Παπαγεωργακοπούλου
Κοστούμια Εβελιν Σιούπη
Διανομή (με αλφαβητική σειρά)
Κωνσταντίνος Γαβαλάς , Τζόυς Ευείδη, Αναστασία Ζάχου, Σταύρος Καραγιάννης, Ελίτα Κουνάδη, Σπύρος Κυριάκος, Λάμπρος Κωσταντέας, Εριέττα Μανούρη, Χρύσα Μιχαλοπούλου, Μάξιμος Μουμούρης, Γιάννης Μπουραζάνας, Τζώρτζης Παπαδόπουλος
Τζίνη Παπαδοπούλου, Αρης Πλασκασοβίτης, Μαριαλένα Ροζάκη, Εύα Σιμάτου, Βαγγελίνα Σκλαβενίτη, Πάνος Σταθακόπουλος, Γιώργος Τσούρμας
Μουσικοί επί σκηνής: Διονύσης Βερβιτσιώτης, Σοφία Ευκλείδου, Θοδωρής Κοτεπάνος , Κώστας Ιωαννίδης, Αλέκος Βασιλάτος.
Ο Κοτζάμπασης του Καστρόπυργου, του Μ. Καραγάτση
Η εκπληκτική τριλογία του σημαντικότατου λογοτέχνη Μ. Καραγάτση που αποτελείται από τα μυθιστορήματα Ο Κοτζάμπασης του Καστρόπυργου, Αίμα χαμένο και κερδισμένο και Τα στερνά του Μίχαλου ζωντανεύει επί σκηνής στο Εθνικό Θέατρο με αφορμή την επέτειο των 200 χρόνων από την ελληνική επανάσταση. Παρακολουθούμε την Ιστορία μέσα από την προσωπική ιστορία του Μιχάλη Ρούση, του περίφημου Κοτζάμπαση, ενός ανθρώπου διψασμένου για ζωή και που δεν διστάζει να γίνει εξωμότης, προδότης αλλά και ήρωας.
Ταυτότητα παράστασης
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Τάρλοου
Σκηνικά: Θάλεια Μέλισσα
Κοστούμια: Αλέξανδρος Γαρνάβος – Τζίνα Ηλιοπούλου
Κίνηση: ΚορίναΚόκκαλη
Μουσική: Άγγελος Τριανταφύλλου
Διανομή (με αλφαβητική σειρά)
Προμηθέας Αλειφερόπουλος, Κώστας Βασαρδάνης, Ξανθή Γεωργίου, Δημήτρης Ήμελλος
Βίκυ Κατσίκα, Αλκιβιάδης Μαγγόνας, Χρήστος Μαλάκης, Λήδα Μανιατάκου, Μάξιμος Μουμούρης, Γιώργος Μπινιάρης, Δημήτρης Μπίτος, Λεωνή Ξεροβάσιλα, Μελισσάνθη Ρεγκούκου, Γιώργος Χριστοδούλου
Μουσικοί επί σκηνής: Γιώργος Δούσος, Κώστας Νικολόπουλος, Γιάννης Ριζόπουλος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Διαδικτυακά το 11ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας
Σκηνή «Ελένη Παπαδάκη»
Η Στέλλα με τα κόκκινα γάντια του Ιάκωβου Καμπανέλλη
Σε μια εποχή που η ελληνική κοινωνία προσπαθεί να διαμορφώσει την ταυτότητα της και να ανακάμψει από τα ερείπια του Εμφυλίου, ο πατριάρχης της Ελληνικής μεταπολεμικής δραματουργίας προβάλει ένα μοντέλο γυναίκας που συγκρούεται με την εποχή της. Μιας γυναίκας που θέλει να ορίζει η ίδια τον εαυτό της, να ζει τον έρωτα χωρίς όρια και να μην συμβιβάζεται με τα κοινωνικά «πρέπει».
Ταυτότητα παράστασης
Σκηνοθεσία: Γιάννος Περλέγκας
Σκηνικά, κοστούμια: Λουκία Χουλιάρα
Διανομή (με αλφαβητική σειρά):
Ευστρατιάδου Ανθή, Κόκκαλη Σοφία, Λυπηρίδου Κατερίνα, Μαγουλιώτης Βασίλης
Περλέγκας Γιάννος, Σαουλίδου Εύη, Σκυφτούλης Θοδωρής, Τιτόπουλος Μιχάλης
Μουσικός επί σκηνής: Στράτος Γκρίντζαλης
Οι Ελεύθεροι Πολιορκημένοι, του Διονύσιου Σολωμού
Στη σκηνή του θεάτρου, το ποιητικό έργο που απασχόλησε τον εθνικό μας ποιητή Διονύσιο Σολωμό περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο (1834-1847), εμπνευσμένο από την πολιορκία της πόλης του Μεσολογγίου και την ιστορική Έξοδο, τη νύχτα μεταξύ 10ης και 11ης Απριλίου 1826. Ένα έργο για την ελευθερία, για τον αγώνα του ανθρώπου να κρατήσει το πνεύμα του ελεύθερο ακόμα και στους πιο ζοφερούς καιρούς.
Ταυτότητα παράστασης
Σκηνοθεσία: Θάνος Παπακωνσταντίνου
Σκηνικός χώρος – κοστούμια: Νίκη Ψυχογιού
Μουσική σύνθεση: Δημήτρης Σκύλας
Διανομή (με αλφαβητική σειρά)
Κωνσταντίνος Αρνοκούρος, Λένα Δροσάκη, Αυγουστίνος Κούμουλος, Λάμπρος Κωνσταντέας
Αλέξανδρος Μαυρόπουλος, Αντώνης Μυριαγκός, Κλεοπάτρα Μάρκου, Δανάη Τίκου
Νάνσυ Σιδέρη, Μάριος Παναγιώτου, Άννα Πατητή, Ελένη Μολέσκη
Μουσικοί επί σκηνής: Θοδωρής Βαζάκας, Χρήστος Γιάκκας
Σκηνή «Κατίνα Παξινού»
Παίζοντας το θύμα των Όλεγκ και Βλαντιμίρ Πρεσνιακόφ
Έναρξη 16/10
Δύο από τους γνωστότερους σύγχρονους Ρώσους εκπροσώπους του «νέου δράματος», αφηγούνται στη μαύρη κωμωδία τους την ιστορία του νεαρού Βάλια που εργάζεται παίζοντας το ρόλο του θύματος σε αναπαραστάσεις εγκλημάτων. Μια αναπαράσταση είναι και η καθημερινότητά του αλλά και η ζωή των άλλων, μέσα σ’ ένα σύμπαν εχθρικό και πέρα για πέρα παράλογο.
Ερευνητική Σκηνή
Σκηνή «Κατίνα Παξινού»
Μήδεια, του Ευριπίδη
Πλασμένη από έρωτα και εκδίκηση, η Μήδεια, μία από τις πιο τραγικές ηρωίδες του Ευριπίδη, αποτρέπει κάθε απλή ανάγνωση, καθώς υλοποιεί το αδιανόητο: την παιδοκτονία. Πρόσωπο πολυδιάστατο, αμφιταλαντεύεται ανάμεσα στα μητρικά της αισθήματα και την επιθυμία της για εκδίκηση. Σε ξένο τόπο, προδομένη και αντιμέτωπη με απροσδόκητες διαψεύσεις, η πριγκίπισσα – μάγισσα, σκοτώνει ό,τι πολυτιμότερο έχει, και γίνεται η ίδια η κυριότερη μέτοχος του πόνου που επιφέρει η φρικιαστική πράξη της.
Ταυτότητα παράστασης
Σκηνοθεσία: Μάρθα Φριντζήλα
Μετάφραση: Νικολέτα Φριντζήλα
Σκηνικά, κοστούμια: Άγγελος Μέντης
Μουσική: Βασίλης Μαντζούκης
Διανομή (με αλφαβητική σειρά):
Ανδρέας Κωνσταντίνου, Θάνος Τοκάκης, Μάρθα Φριντζήλα
Μουσικοί επί σκηνής (αλφαβητικά):
Παναγιώτης Μανουηλίδης, Βασίλης Μαντζούκης, Νίκος Παπαϊωάννου
Βάκχες, του Ευριπίδη
Το τελευταίο και πιο αινιγματικό έργο του Ευριπίδη, γραμμένο το 407 π.Χ. ,λίγο πριν το τέλος του Πελοποννησιακού Πολέμου και την ήττα της Αθήνας, ανεβάζει για πρώτη φορά στην Τραγική Σκηνή τον θεό Διόνυσο, τον θεό που προσφέρει στους ανθρώπους την ελευθερία από τα δεσμά του πολιτισμού και του ορθολογισμού. Ο Πενθέας, – ο σύγχρονος λογικοκρατούμενος άνθρωπος- δέσμιος των ορίων και του εγωκεντρισμού του, αμφισβητεί τον θεό και μοιραία συντρίβεται από αυτόν, αφού όμως πρώτα γίνει το τελετουργικά ταμένο θύμα του.
Ταυτότητα παράστασης
Σκηνοθεσία: Άντζελα Μπρούσκου
Μετάφραση: Γιώργος Χειμωνάς
Σκηνικά / Κοστούμια: Έφη Μπίρμπα
Μουσική: Νίκος Βελιώτης
Κίνηση: Φίλιππος Κανακάρης
Διανομή (με αλφαβητική σειρά)
Αφροδίτη Αντωνάκη, Μαριάννα Δημητρίου, Δανάη Κατσαμένη, Έκτορας Λιάτσος
Παρθενόπη Μπουζούρη, Άντζελα Μπρούσκου, Γιάννης Παπαδόπουλος, Χάρης Φραγκούλης